02-08-2022 09:04
02-08-2022 09:06
02-08-2022 11:23
Przepraszamy za tę sytuację. Powyżej opisaliśmy sposoby złożenia wniosku, które są dostępne na ten moment. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków.
02-08-2022 12:07
02-08-2022 12:10
Powyżej informowaliśmy, że na ten moment, wniosek wielokrotny blokuje złożenie kolejnych. Natomiast w przyszłości będzie możliwość złożenia następnych wniosków. Przepraszamy, jeśli informacje były mylące.
02-08-2022 12:16 | Edytowano: 02-08-2022 12:17
Nie "jesli byly mylace". Informowaliscie, ze nie ma i nie bedzie mozliwosci skladania dalszych wnioskow po wniosku wielookresowym. Publicznie wprowadzaliscie w blad.
02-08-2022 12:24
02-08-2022 12:39
W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Przepraszamy za błędną informację.
02-08-2022 12:51
"W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Przepraszamy za błędną informację."
Traktujemy to w takim razie jako informacje wiążącą. Dziś, przed pojawieniem się tego wpisu, byłem w oddziale i otrzymałem informację, że powinienem wycofać wniosek i złożyć następny, jednak odmówiono mi przyjęcia jakichkolwiek dokumentów z tym związanych. Zalecana procedura to rezygnacja, a wniosek ponowny powinien zostać przeprocesowany nie później niż dzień przed spłatą raty, aby pojawiła się możliwość złożenia kolejnego, już poprawnego. Jednak nie otrzymałem nic poza zapewnieniem słownym.
02-08-2022 13:39
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024