02-08-2022 09:04
02-08-2022 09:06
02-08-2022 11:23
Przepraszamy za tę sytuację. Powyżej opisaliśmy sposoby złożenia wniosku, które są dostępne na ten moment. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków.
02-08-2022 12:07
02-08-2022 12:10
Powyżej informowaliśmy, że na ten moment, wniosek wielokrotny blokuje złożenie kolejnych. Natomiast w przyszłości będzie możliwość złożenia następnych wniosków. Przepraszamy, jeśli informacje były mylące.
02-08-2022 12:16 | Edytowano: 02-08-2022 12:17
Nie "jesli byly mylace". Informowaliscie, ze nie ma i nie bedzie mozliwosci skladania dalszych wnioskow po wniosku wielookresowym. Publicznie wprowadzaliscie w blad.
02-08-2022 12:24
02-08-2022 12:39
W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Przepraszamy za błędną informację.
02-08-2022 12:51
"W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Przepraszamy za błędną informację."
Traktujemy to w takim razie jako informacje wiążącą. Dziś, przed pojawieniem się tego wpisu, byłem w oddziale i otrzymałem informację, że powinienem wycofać wniosek i złożyć następny, jednak odmówiono mi przyjęcia jakichkolwiek dokumentów z tym związanych. Zalecana procedura to rezygnacja, a wniosek ponowny powinien zostać przeprocesowany nie później niż dzień przed spłatą raty, aby pojawiła się możliwość złożenia kolejnego, już poprawnego. Jednak nie otrzymałem nic poza zapewnieniem słownym.
02-08-2022 13:39
Dzień dobry,
Parę dni temu przez aplikację ING założyłam IKE z pierwszą dyspozycją na Goldman Sachs od razu z kwotą 500 zł (to była też dyspozycja założenia konta IKE).
Kwota ta nie jest widoczna w zak
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024