01-08-2022 07:22
01-08-2022 08:30
01-08-2022 09:56
01-08-2022 11:11
No risk, no fun
01-08-2022 11:24
01-08-2022 11:35 | Edytowano: 01-08-2022 15:39
Udostępniamy opcję złożenia kilku wniosków, jednak wtedy można to robić po płatności każdej z rat. Dostępne są dwie formy:
- pojedynczo, po każdej z rat,
- wniosek na kilka rat na raz. Taki wniosek można złożyć tylko raz, następnie opcja jest zablokowana. Nie ma możliwości złożenia wniosku, na przykład, na 3 raty, a potem złożenia kolejnego wniosku.
Doprecyzowanie: wniosek wielokrotny blokuje możliwość złożenia kolejnych wniosków – wielokrotnych lub pojedynczych. Wniosek pojedynczy nie blokuje wniosku wielokrotnego. Złożenie wniosku wielokrotnego blokuje możliwość złożenia kolejnego wniosku. Czyli jest np. możliwa konfiguracja: pierwszy wniosek pojedynczy na ratę sierpniową, drugi wniosek pojedynczy na ratę wrześniową, trzeci wniosek wielokrotny na 6 kolejnych wybranych przez klienta rat.
Po przyjęciu odstąpienia będziesz miał możliwość ponownego zawnioskowania. Sposób, w jaki możesz odstąpić od wniosku, opisaliśmy tutaj: https://www.ing.pl/kontakt/pomoc-dla-kredytobiorcow/zawieszenie-splaty-kredytu-hipotecznego w zakładce "Czy mogę zrezygnować z wniosku po tym, jak go złożę?".
01-08-2022 14:32
01-08-2022 19:24
01-08-2022 20:45
01-08-2022 21:46
Mam ten sam problem, w dodatku harmonogram spłaty jaki otrzymałem po zawieszeniu 2 rat jest absurdalny. Przez 7 miesięcy po zawieszeniu mam płacić ratę wyłącznie odsetkową (kapitał wyzerowany) a na koniec rata wyrównująca podbita z 2 tyś. na 11 tyś. Tłumaczenie na infolinii, że mają błąd w systemie i poprawią harmonogramy po dacie płatności zawieszonej raty i żeby się tym nie martwić. Jakoś średnio mnie to przekonuje ... Co do wniosku to również poradzono mi żeby go wycofać i złożyć ponownie na 1 miesiąc lub na wszystkie 8 miesięcy. Z tym, że nie zapewniają, że uda się rozpatrzyć wniosek przed datą płatności raty sierpniowej i albo trzeba będzie składać reklamację albo pogodzić się ze stratą 1 z 8 możliwych rat do zawieszenia. Sick!
Co najlepsze na 3 dni przed uruchomieniem możliwości złożenia wniosku zostałem telefonicznie poinformowany, że wniosek będzie można złożyć wyłącznie na 1 miesiąc i trzeba będzie go powtarzać na kolejne miesiące. Dzisiaj Pani powiedziała, że dostali nowe wytyczne z centrali na dzień przed 29.07 i to już nie aktualne co było mówione kilka dni temu. Jak by tego było mało na stronie ing ani podczas składania wniosku o zawieszenie nie ma nigdzie konkretnej informacji o tym, że wniosek na więcej niż 1 ratę uniemożliwia złożenie wniosku na kolejne. Jak dla mnie jest to celowe działanie mające na celu możliwie jak najbardziej utrudnić i zniechęcić klientów z możliwości zawieszenia rat. Dzieje się to poprzez dwa mechanizmy - błędne harmonogramy i zablokowanie możliwości złożenia kolejnego wniosku w przypadku złożenia pierwszego na więcej niż 1 ratę. Jak komuś upłynie termin 14 dni na wycofanie wniosku to jest w lesie i musi się z nimi kopać. Tak czy owak działania ing są bezprawne i tak tej sprawy nie zostawię.
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024Skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Specjaliści z tego zakresu są dostępni w dni robocze od 8:00 do 16:00. Dostępne opcje w tej sytuacji możemy sprawdzić również pod numerem 32 357 00 77 w dn
... 24-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |