02-08-2022 09:04
02-08-2022 09:06
02-08-2022 11:23
Przepraszamy za tę sytuację. Powyżej opisaliśmy sposoby złożenia wniosku, które są dostępne na ten moment. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków.
02-08-2022 12:07
02-08-2022 12:10
Powyżej informowaliśmy, że na ten moment, wniosek wielokrotny blokuje złożenie kolejnych. Natomiast w przyszłości będzie możliwość złożenia następnych wniosków. Przepraszamy, jeśli informacje były mylące.
02-08-2022 12:16 | Edytowano: 02-08-2022 12:17
Nie "jesli byly mylace". Informowaliscie, ze nie ma i nie bedzie mozliwosci skladania dalszych wnioskow po wniosku wielookresowym. Publicznie wprowadzaliscie w blad.
02-08-2022 12:24
02-08-2022 12:39
W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Przepraszamy za błędną informację.
02-08-2022 12:51
"W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Przepraszamy za błędną informację."
Traktujemy to w takim razie jako informacje wiążącą. Dziś, przed pojawieniem się tego wpisu, byłem w oddziale i otrzymałem informację, że powinienem wycofać wniosek i złożyć następny, jednak odmówiono mi przyjęcia jakichkolwiek dokumentów z tym związanych. Zalecana procedura to rezygnacja, a wniosek ponowny powinien zostać przeprocesowany nie później niż dzień przed spłatą raty, aby pojawiła się możliwość złożenia kolejnego, już poprawnego. Jednak nie otrzymałem nic poza zapewnieniem słownym.
02-08-2022 13:39
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182