02-08-2022 09:04
02-08-2022 09:06
02-08-2022 11:23
Przepraszamy za tę sytuację. Powyżej opisaliśmy sposoby złożenia wniosku, które są dostępne na ten moment. W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków.
02-08-2022 12:07
02-08-2022 12:10
Powyżej informowaliśmy, że na ten moment, wniosek wielokrotny blokuje złożenie kolejnych. Natomiast w przyszłości będzie możliwość złożenia następnych wniosków. Przepraszamy, jeśli informacje były mylące.
02-08-2022 12:16 | Edytowano: 02-08-2022 12:17
Nie "jesli byly mylace". Informowaliscie, ze nie ma i nie bedzie mozliwosci skladania dalszych wnioskow po wniosku wielookresowym. Publicznie wprowadzaliscie w blad.
02-08-2022 12:24
02-08-2022 12:39
W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Przepraszamy za błędną informację.
02-08-2022 12:51
"W przyszłości będzie możliwość złożenia kolejnych wniosków. Przepraszamy za błędną informację."
Traktujemy to w takim razie jako informacje wiążącą. Dziś, przed pojawieniem się tego wpisu, byłem w oddziale i otrzymałem informację, że powinienem wycofać wniosek i złożyć następny, jednak odmówiono mi przyjęcia jakichkolwiek dokumentów z tym związanych. Zalecana procedura to rezygnacja, a wniosek ponowny powinien zostać przeprocesowany nie później niż dzień przed spłatą raty, aby pojawiła się możliwość złożenia kolejnego, już poprawnego. Jednak nie otrzymałem nic poza zapewnieniem słownym.
02-08-2022 13:39
Nie mogę zalogować się do aplikacji banku. Po wejściu na stronę logowania, przez pewien czas widać kółko ładowania, a po chwili biała strona.
W konsoli jest błąd jak w załączniku. Próbowałem w oknie in
... 05-02-2025Tak z ciekawości - po co w wielu miejscach na Waszej stronie www pojawiła się podkreślona czcionka?
Moim zdaniem wygląda to okropnie. W pierwszej chwili myślałem, że się Wam style do końca nie wczytały
... 04-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
13 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |