13-05-2022 22:42
14-05-2022 20:52
Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszym specjalistą hipotecznym. Specjaliści są dostępni na dedykowanej infolinii pod numerem 32 357 00 57 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00-16:00.
16-05-2022 11:50 | Edytowano: 16-05-2022 11:58
Tak wygląda mechanizm stałych rat kapitałowo-odsetkowych przy wzroście oprocentowania - wyższa kwota odsetek kompensuje się z wyższą kwotą kapitału w późniejszym okresie. Trzeba było wybrać kredyt z ratą malejącą, wtedy nikt by cię nie "oszukał".
Podkreślam, że model (baaaaaaaaaaaaaaaaaardzo mocno) uproszczony.
Pierwotnie było 1500 - 1000 odsetki/500 kapitał i ostatnia rata 500 odsetki/1000 kapitał
Po wzroście oprocentowania 2000 - 1700 odsetki/300 kapitał i ostatnia rata 300 odsetki/1700 kapitał.
Ludzie edukujcie się, wtedy możliwość "oszustwa" będzie mniejsza, a wasze samopoczucie może lepsze.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |