13-10-2020 08:24
14-10-2020 09:07
W tej sytuacji, proszę skontaktuj się z osobą, która przyjęła taki wniosek. Zachęcam Cię również do kontaktu z naszą infolinią, pod numerem (32) 357 00 57. Postaramy się pomóc w przyspieszeniu rozpatrzenia wniosku. Możesz również napisać do nas przez czat w Moim ING. Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
14-10-2020 11:51
14-10-2020 13:46
Jeśli nie możesz zadzwonić a masz dostęp do Mojego ING, to proszę, napisz do nas na czacie. Znajdziesz go po zalogowaniu w dolnej części strony.
... 17-10-2024
@maszaikasza:Po pierwsze, nie używam menadżera haseł "innych firm", tylko natywnego, wbudowanego w system operacyjny, uznawanego za zaufany i z którym jak dotąd nie miałem żadnych problemów. Między in
... 17-10-2024
@MateuszF:Odpowiedziałem na posty w tej samej sprawie tutaj: https://spolecznosc.ing.pl/-/Konta-osobiste-i-firmowe/dyspozycja-na-wypadek-%C5%9Bmierci-bez-wizyty-w-oddziale/m-p/44417/highlight/false#M2182