Kredyty hipoteczne

Odpowiedz

Nieuruchamianie ostatniej transzy kredytu hipotecznego

Witam, 30 września złożyłam dyspozycje nieuruchamiania ostatniej transzy kredytu hipotecznego na wykończenie mieszkania, mijają dwa tygodnie, a ta sprawa dalej nie jest załatwiona przez co nie mogę skrócić karencji i zamiast spłacać już kredyt to spłacam same odsetki co jest dla mnie strata pieniądzy. Jaki czas ma bank na załatwienie tego skoro dyspozycja była wydana 30.09. Gdzie kierować ponaglenia do załatwienia sprawy ? Do konsultanta, który załatwiał kredyt ? Chociaż Pani konsultant twierdzi, ze to centrala załatwia i nie ma pojęcia ile to potrwa. Pozdrawiam
Odpowiedz
0 Lajków
martamaja
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-10-2020
Wiadomość 1 z 4 (2 293 wyświetleń)

Re: Nieuruchamianie ostatniej transzy kredytu hipotecznego

W tej sytuacji, proszę skontaktuj się z osobą, która przyjęła taki wniosek. Zachęcam Cię również do kontaktu z naszą infolinią, pod numerem (32) 357 00 57. Postaramy się pomóc w przyspieszeniu rozpatrzenia wniosku. Możesz również napisać do nas przez czat w Moim ING. Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (2 188 wyświetleń)

Re: Nieuruchamianie ostatniej transzy kredytu hipotecznego

Kontaktowałam się wielokrotnie z Panią która obsługiwała mój kredyt, niestety w ogóle nie odpowiada na maile, w tej chwili jestem na urlopie i nie mogę się z nią skontaktować tel, a czas ucieka i za chwile znów będę musiała zapłacić odsetki zamiast spłacać kredyt. Pani z ing stwierdziła tylko, ze to centrala robi i nie ma na to wpływu. Trzeba czekać, tylko ile...
Odpowiedz
0 Lajków
martamaja
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
13-10-2020
Wiadomość 3 z 4 (2 172 wyświetleń)

Re: Nieuruchamianie ostatniej transzy kredytu hipotecznego

Jeśli nie możesz zadzwonić a masz dostęp do Mojego ING, to proszę, napisz do nas na czacie. Znajdziesz go po zalogowaniu w dolnej części strony. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (2 159 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Problem z założeniem konta.

Zależy mi na wyjaśnieniu sytuacji, jednak w tym miejscu nie mamy podglądu do danych w systemie i danych naszych klientów.
Przykro mi, że syn ma kłopot z kontem. Jeśli było zapisane zgłoszenie w tej spr...

22-11-2024
Inne dane przelewu niż właściciela konta

Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz

...

22-11-2024
Re: Re.: Kredyt na oprocentowanie stałe a wakacje kredytowe

A ja dostałem odmowę przedłużenia oprocentowania stałego. Czy ktoś ma już wydłużony termin po interwencji rzecznika?

22-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy