13-10-2020 08:24
14-10-2020 09:07
W tej sytuacji, proszę skontaktuj się z osobą, która przyjęła taki wniosek. Zachęcam Cię również do kontaktu z naszą infolinią, pod numerem (32) 357 00 57. Postaramy się pomóc w przyspieszeniu rozpatrzenia wniosku. Możesz również napisać do nas przez czat w Moim ING. Nasi specjaliści są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
14-10-2020 11:51
14-10-2020 13:46
Jeśli nie możesz zadzwonić a masz dostęp do Mojego ING, to proszę, napisz do nas na czacie. Znajdziesz go po zalogowaniu w dolnej części strony.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |