20-09-2024 08:14
20-09-2024 09:28 | Edytowano: 20-09-2024 09:29
Wybierasz opcję Spłać częściowo lub całkowicie i nadpłacasz wybraną kwotą. Środki na nadpłatę musisz oczywiście zapewnić niezależnie od tych na spłatę raty planowej, które automatycznie pobiera bank. Aneks nie jest wymagany, a kredyt po nadpłacie zostanie przeliczony automatycznie.
15-10-2024 20:14
16-10-2024 08:50
A czy Twój kredyt nie został przeniesiony do ING Banku Hipotecznego? Zobacz: https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/ING-Bank-Hipoteczny/m-p/41221#M10512
16-10-2024 09:22
16-10-2024 13:06
Po przeniesieniu kredytu do ING Banku Hipotecznego powinna być możliwość skrócenia okresu spłaty.
Na brak takiej możliwości może wpłynąć korzystanie z FWK lub aneksowanie umowy.
17-10-2024 09:17
20-10-2024 18:13
Prosimy, skontaktuj się z działem obsługi kredytów hipotecznych, aby to sprawdzić.
Możesz to zrobić:
- na czacie. Specjaliści są dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00 i w soboty od 8:00 do 16:00,
- telefonicznie pod numerem 32 357 00 57 (w tych samych godzinach, co na czacie).
Nie korzystam z przeglądarki , to się dzieje w Waszej aplikacji , pamięć wyczyszczona.
12-11-2025Nie mamy obecnie takich zgłoszeń. Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną, jeśli korzystasz z aplikacji, lub wyczyść cookies w przeglądarce, z której korzystasz - to powinno pomóc.
12-11-2025Jest błąd w aplikacji ING za każdym razem gdy chce przejść w aplikacji do maklera giełdowego zostaje wylogowany z apki
12-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |