12-04-2022 14:54 | Edytowano: 12-04-2022 14:58
13-04-2022 15:02
Bierzemy pod uwagę to, co jest umieszczone w projekcie domu. Jeśli ten przewiduje ocieplenie domu i dachu, musi zostać wykonane.
Napisz, proszę, co masz na myśli, pisząc o fakturze za zakup okien? Czy te nie zostały jeszcze zamontowane? Zgodnie z deklaracją prosimy o dokończenie prac. Jeśli masz wątpliwości, prześlij nam dokumenty i zdjęcia do uruchomienia kredytu. Analityk sprawdzi i udzieli jednoznacznej odpowiedzi, czy to wystarczy.
30-07-2022 12:20
Dołączę się do pytania - według Państa dokumentów, do rozliczenia pierwszej transzy kredytu hipotecznego trzeba przedstawić zdjęcia nieruchomości i dziennik budowy, lub "faktury za materiały niewbudowane" - czy tutaj można przedstawić fakturę zaliczkową czy musi być faktura ostateczna z informacją, że została opłacona?
Pozdrawiam
01-08-2022 17:45
Faktura musi być opłacona, czyli jeśli na fakturze jest napisane „do zapłaty przelewem", to do faktury trzeba załączyć potwierdzenie przelewu. Jeśli jest napisane „opłacono gotówką”, to wystarczy tylko faktura.
05-08-2022 09:35
Dzień dobry,
ponawiam pytanie.
Czy do rozliczenie materiałów niewbudowanych wystarczy faktura zaliczkowa wraz z potwierdzeniem zapłaty?
Pozdrawiam
05-08-2022 09:42
Faktura zaliczkowa powinna byc traktowana jak zwykla faktura, jako ze faktury koncowej moze nie byc w ogole jesli calosc umowy zostanie rozliczona fakturami zaliczkowymi,
05-08-2022 11:28
Na chwilę obecną podczas zamówienia otrzymaliśmy fakturę zaliczkową. Firma wystawi fakturę końcową, ale po zrealizowaniu usługi. Firma twierdzi, że w inny sposób nie mogą tego rozwiązać. Do uruchomienia kredytu musimy wykazać wydatkowanie wkładu własnego. Czy bank zaakceptuje opłaconą fakturę zaliczkową?
06-08-2022 11:32
Prosimy, skontaktuj się w tej sprawie z naszą infolinią: 32 357 00 57 lub z czatem w Moim ING. Sprawdzimy Twoją sytuację. Specjaliści hipoteczni są dla Ciebie dostępni w dni robocze w godzinach 8:00-20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024