13-05-2019 11:55
Jestem klientem ING od tylu lat, że już dokładnie nie pamiętam. W każdym razie od studiów czyli na pewno ponad 20 lat. Kilka lat temu przenieśliśmy kredyt hipoteczny z innego banku do ING. Wtedy nie myślało się o takich rzeczach jak ubezpieczenie - człowiek był młodszy.
Otóż, kilka dni temu udałem się banku celem ubezpieczenia na życie do kredytu hipotecznego. I co słyszę? Że nie mogę, bo mój kredyt jest w starym systemie, w którym nie mogą mi podpiąć takiego ubezpieczenia do kredytu. Mam 43 lata, jestem na razie zdrowy, ale licho nie śpi i co słyszę?!! Że po 20 latach bycia klientem ING, mają mnie w nosie, a promocyjna oferta jest tylko dla tych, co mają kredyt w nowym systemie (o czym nikt nie wspomina w reklamach ani na stronie ING).
Wygląda na to, że trzeba będzie poszukać innego banku i znowu przenieść kredyt i wszystkie konta, łącznie z firmowym.
Kompletnie niepoważne podejście do klienta.
20-05-2019 18:51 | Edytowano: 20-05-2019 18:51
Rzeczywiście z uwagi na to, że umowę podpisałeś kilka lat temu obecnie nie możesz skorzystać z ubezpieczenia kredytu za naszym pośrednictwem. Wynika to z kwestii technicznych. Pracujemy nad wprowadzeniem funkcjonalności, która nam to umożliwi.
Przepraszam Cię za utrudnienia z tym związane. Dołożymy wszelkich starań, aby wdrożyć tę funkcję jak najszybciej.
20-11-2019 15:56
Dzień dobry po 6 miesiącach.
Chciałbym się dowiedzieć jak wyglądają "wszelkie starania" banku w przedmiotowym temacie?
Mam nadzieję, że tym razem po wizycie w banku, będę mógł skorzystać z ubezpieczenia, które tak reklamujecie.
Czy może lepiej się nie wybierać i nie marnować czasu?
Pozdrawiam
21-11-2019 16:22
W naszej ofercie nie ma możliwości skorzystania z ubezpieczenia na życie, do kredytów, które zostały podpisane kilka lat wstecz Zachęcam Cię do śledzenia naszej strony internetowej. Jeśli wprowadzimy taką możliwość, będziemy o niej tam informować.
Przykro mi, że nie możemy pomóc.
06-12-2019 09:00
To proszę zamieścić z reklamie informację "nie ubezpieczamy starych klientów, bo mamy ich w nosie"
Poza tym, nie jest to stricte kwestia umowy podpisanej kilka lat wcześniej, tylko migracji na nowy system bankowy, co kompletnie mnie jako Państwa klienta nie interesuje. Migracja nie powinna wpływać na funkcjonalność banku, a już na pewno nie powinna odbierać klientom skorzystania z ofert, które są dla nich dostępne. Ktoś w Banku, kto to zaakceptował, jest delikatnie mówiąc niepoważny.
A odnośnie "Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka." - nie, nie podoba mi się Pani odpowiedź z cyklu "nie mamy Pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi?"
07-12-2019 11:07
Przepraszam Cię za utrudnienia z tym związane. Zależy nam na naszych klientach dlatego Twoją sugestię przekazałam do odpowiedniego zespołu. Mam nadzieję, że z czasem będziesz miał możliwość skorzystania z wybranej oferty.
16-07-2020 08:58
Dzień dobry,
minęło kolejne już pół roku od mojej próby ubezpieczenia. Chciałbym się dowiedzieć, co zmieniło się w temacie. Czy nadal "starzy" klienci są traktowani przez Bank po macoszemu, czy może w końcu podjęli Państwo jakieś działania, zmierzające do udostępnienia Państwa oferty wszystkim klientom?
pozdrawiam
17-07-2020 09:00
Przykro mi, ale w dalszym ciągu nie mamy takiej możliwości
03-08-2020 12:37
Może w końcu jakieś plany? Konkretny lub mniej konkretny termin? Tylko błagam nie odpowiedź z cyklu "pracujemy nad tym".
04-08-2020 06:46
skalarx jeśli tylko będziemy mieli taką informację, przekażemy ją.
Nie mam możliwości wejścia do konta przez bankowość internetową ponieważ bank mi ja zablokował.
29-11-2024
@SebastianM:
Napisałem w jednej z wypowiedzi, że sprawa dotyczy IOS
Zgłosilem reklamację przez aplikację. Mam nadzieję, że to naprawicie
29-11-2024
Postaramy się zamknąć zgłoszenie najszybciej jak to będzie z naszej strony możliwe. Nie jestem jednak w stanie wskazać konkretów.
29-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |