24-05-2021 11:51
Dzień dobry,
minęło już 2 lata od założenia wątku dotyczącego braku możliwości ubezpieczenie dla klientów w jakimś "starym systemie".
Chciałbym się dowiedzieć, czy w końcu mogę się już ubezpieczyć? Czy nadal jestem klientem "gorszego sortu" i mnie reklamowane przez Państwa oferty nie dotyczą.
pozdrawiam
25-05-2021 11:55
@skalarx to jakie są możliwości zależy od rodzaju umowy ubezpieczenia. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Dlatego proszę o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 57. Kontakt jest możliwy w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Nowa oferta Platynowej Karty Kredytowej
Od 24 września obowiązuje nowa oferta KK Platynowej. Klienci którzy podpisali umowę przed tą datą, korzystają z karty na dotychczasowych warunkach ale jeśli np.
Jeśli nie zapłacisz przynajmniej minimalnej kwoty do daty wskazanej w zestawieniu transakcji - możemy tymczasowo zablokować kartę. Gdy wpłacisz zaległą kwotę, odblokujemy kartę najpóźniej w kolejnym d
... 05-01-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |