24-05-2021 11:51
Dzień dobry,
minęło już 2 lata od założenia wątku dotyczącego braku możliwości ubezpieczenie dla klientów w jakimś "starym systemie".
Chciałbym się dowiedzieć, czy w końcu mogę się już ubezpieczyć? Czy nadal jestem klientem "gorszego sortu" i mnie reklamowane przez Państwa oferty nie dotyczą.
pozdrawiam
25-05-2021 11:55
@skalarx to jakie są możliwości zależy od rodzaju umowy ubezpieczenia. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić. Dlatego proszę o kontakt z naszą infolinią - 32 357 00 57. Kontakt jest możliwy w dni robocze od 8:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 16:00.
Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub
... 25-04-2025Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:
"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."
i
"Uwaga: drugie imię musi by
... 25-04-2025Witam,
Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą
... 25-04-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
6 | |
5 | |
5 | |
5 |