Kredytobiorca jest zobowiązany do samodzielnej weryfikacji, aktualności przesłanki na podstawie której wsparcie zostało przyznane.
Jeżeli przesłanka wygaśnie klient powinien nas o tym poinformować wysyłając wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorców@ing.pl.
Jeżeli przesłanka wygasa wsparcie zostaje wstrzymane. Po wstrzymaniu następuje 24 miesiąca karencja w spłacie otrzymanej w ramach funduszu kwoty. Następnie podlega ona spłacie. Spłata następuje w formie 200 nieoprocentowanych rat. Po terminowej wpłacie 134 rat umarzana jest pozostała część otrzymanej należności.
Jeżeli zaistnieją przesłanki na podstawie której wsparcie może ponownie zostać przyznane to klient może ponownie złożyć wniosek o jego przyznanie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.