- Subskrybuj źródło RSS
- Oznacz temat jako nowy
- Oznacz temat jako przeczytany
- Przyklej wątek Wątek u bieżącego użytkownika
- Zakładka
- Subskrybuj
- Strona dopasowana do drukarki
Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu
07-06-2024 04:11
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przykładowo:
Małżeństwo: Krzysztof i Katarzyna
Dzieci: Kaja, Kamil i Kacper
Rata miesięczna: 3000 złotych
Dochód ciągły
Krzysztofa 3500 netto
Katarzyny 3000 netto
Kaja 0 netto
Kamil 0 netto
Kacper 0 netto
Przyznana nagroda u Katarzyny 1500 złotych
Co wtedy
- wsparcie zostaje anulowane i nie będzie już przyznawane w kolejnych miesiącach?
- zawieszone na jeden miesiąc?
- co w tym przypadku z 200 ratami i kasacji reszty po upływie 134 rat należy się jakaś podobna bonifikata czy należy zwrócić całość wsparcia co do grosza?
Proszę o jak największą ilość szczegółów.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
07-06-2024 18:38
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeżeli przesłanka wygaśnie klient powinien nas o tym poinformować wysyłając wiadomość na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorców@ing.pl.
Jeżeli przesłanka wygasa wsparcie zostaje wstrzymane. Po wstrzymaniu następuje 24 miesiąca karencja w spłacie otrzymanej w ramach funduszu kwoty. Następnie podlega ona spłacie. Spłata następuje w formie 200 nieoprocentowanych rat. Po terminowej wpłacie 134 rat umarzana jest pozostała część otrzymanej należności.
Jeżeli zaistnieją przesłanki na podstawie której wsparcie może ponownie zostać przyznane to klient może ponownie złożyć wniosek o jego przyznanie.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
14-10-2024 12:05
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry,
a więc jeżeli cyklicznie będzie następować wzrost dochodów na jeden miesiąc to niezwłocznie należy o tym poinformować bank, a w przypadku powrotu do dochodów kwalifikujących się do FWK ponownie składamy wniosek - i ten stan może być wielokrotnie istnieć aż do wykorzystania łącznie 40 miesięcy wsparcia? Okres zwiększonych dochodów traktowany jest jako miesiąc karencji, tak więc na zakończenie wsparcia zostanie udzielone (24- liczba miesięcy bez wsparcia) miesięcy karencji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
15-10-2024 12:12
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Klient zobowiązany jest do samodzielnej weryfikacji faktu, czy przesłanka na podstawie której wsparcie zostało przyznane nadal obowiązuje. Jeżeli przestaje obowiązywać powinien nas o tym poinformować wysyłać informację na skrzynkę: fundusz.wsparcia.kredytobiorcow@ing.pl.
Wsparcie wówczas zostaje wstrzymane. Jeżeli ponownie zaistniej przesłanka na podstawie, której wsparcie może zostać przyznane - klient powinien złożyć ponownie wniosek. Wsparcie zostaje przyznane na podstawie nowej umowy. Łącznie można wykorzystać 40 rat wsparcia. Okres karencji liczony jest odrębnie do każdej umowy. W przypadku sprzedaży przedmiotu kredytowania, karencja w spłacie zostaje przerwana, a zwrot wsparcia powinien zostać zrealizowany w okresie do 30 dni od daty sprzedaży (zwrot całej kwoty - z wszystkich umów wsparcia).
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-10-2024 11:12
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A więc po rozpoczęciu wsparcia - w miesiącu np luty w którym nam przekroczy- dajmy na to że jakieś środki typu 13 pensja wpływają ok 15 dnia miesiąca i nie przekraczają przesłani, wypłata wpływa 28 dnia miesiąca- więc automatycznie po wpływie na konto kwoty która już przekracza przesłankę do pomocy- informujemy bank. Następnie w miesiącu marzec nie ma dodatkowych środków- tylko wypłata która wpływa 28 to składamy ponowny wniosek 1.03 tak?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-10-2024 14:06
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Powinieneś odnieść się do miesiąca poprzedzającego (rata, dochód) w trakcie składania nowego wniosku lub sprawdzania, czy przesłanka nadal jest aktualna.
-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
16-10-2024 14:48
Re.: Fundusz Wsparcia Kredytobiorców omówienie przykładu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
czyli w przytoczonej sytuacji jeżeli w lutym dochód przekroczy, to na początku marca muszę zrezygnować, natomiast jeżeli idąc dalej w marcu nie przekroczy to z początkiem kwietnia mogę składać następny wniosek.
Dziękuję za wytłumaczenie
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość