05-04-2018 20:58
05-04-2018 22:10
06-04-2018 10:49
Witam,
u mnie było/jest tak:
08.03 - przesłanie wniosku do centrali przez pośrednika
12.03 - zarejestrowanie wniosku w banku i uzyskanie statutu "analiza dokumentów"
06.04! - wstępna decyzja pozytywna
operat będziemy mieć od własnego rzeczoznawcy, dam znać jak wyglądają dalsze terminy...
Życzę wszystkim oczekującym na decyzję duuuużo cierpliwości a przyszłym ewentualnym klientom ING refleksji nad tym, czy dość mocnych nerwów i czasu aby tak długo czekać na decyzje banku.
06-04-2018 12:53
06-04-2018 21:04
Rzeczywiście czas obsługi wniosków kredytowych jest wydłużony. Wiemy, że nie jest to komfortowa sytuacja. Robimy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej podejmować decyzje kredytowe dla wniosków, które zostały złożone z kompletem dokumentów. Dla wniosków niekompletnych staramy się możliwie szybko przekazywać informacje o konieczności uzupełnienia danych, niezbędnych do podjęcia decyzji kredytowej.
Jesteśmy gotowi odpowiedzieć na wątpliwości dotyczące czasu trwania poszczególnych etapów obsługi wniosków. Nie jest to jednak możliwe na forum, bez analizy danych dotyczących konkretnego przypadku. Zapraszamy do osobistego kontaktu.
06-04-2018 21:10
06-04-2018 21:56
Terminy się wydłużają, zapraszają do osobistego kontaktu....a mój doradca finansowy, który zajmuje się moim wnioskiem nie może skontaktować się z koordynatorem bo ten nie odbiera telefonu. No bajka po prostu.
07-04-2018 08:28
07-04-2018 11:41
Dokumenty niezbędne do złożenia wniosku:
Dokumenty ogólne:
Dokumenty do zdolności kredytowej:
Dokumenty dot. Nieruchomości:
16-04-2018 13:25
Złożyłam wniosek 12.03
pani w oddziale mówiła, że decyzja wstępna powinna być w przeciągu 1,5 tygodnia. Po telefonach i mailach po 3 tygodniach niby nasz wniosek ma status rzeczoznawca i powinnam dostać na maila pozytywną decyzję wstępną, ale minęło ponad 4 tygodnie i nic. Złożyłam już skargę, to dostałam odpowiedź, że mają 14 dni na ustosunkowanie się do tego. Nie wiem już co robić, bo czas leci, a właściciele się denerwują, że się rozmyśliliśmy...
Pani w oddziale nie jest w stanie mi tego wyjaśnić, bo z centrali dostaje maile, że wszystko jest w ustawowym czasie, a telefonów nikt nie odbiera.
Jestem naprawdę zawiedziona obsługą
Wniosek, że środki zablokowane, a niewydane komornikowi w okresie nierozstrzygniętego zbiegu zajęć, nie należą do klienta banku, nie jest prawidłowy. W okresie obowiązywania umowy rachunku bankowego,
... 26-11-2024Dzień dobry,
Czy w aplikacji da się w jakiś sposób podejrzeć, czy dodatkowe warunki do otrzymania oprocentowania premiowego zostały spełnione?
Pytam, ponieważ mam w aplikacji dwa konta OKO Bonus, jedneg
... 26-11-2024Dzień dobry.
Chciałem uruchomić transze kredytu ale strona się nie ładuje.
Sprawdzałem w Chrome/Firefox i wersje mobilne też.
Problem jest z tym, że m.in przeglądarka nie ładuje strony z powodu Content S