Odpowiedz
Highlighted

Re.: Decyzja wstępna

[ Edytowane ]
Witam czy bank ma jakiś termin na podjęcie decyzji czy może to Sobie trwać ile chce bo czekanie ponad 30 dni to chyba lekka przesada będzie trzeba iść do innego banku widocznie Ing nie zależy na kliencie skoro nie trzymajcie się terminów
Odpowiedz
0 Lajków
Rafal831
Nowy w branży
Nowy w branży icon
8
1
28-03-2018
Wiadomość 11 z 38 (5 821 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Decyzja wstępna

U mnie dzis minął 23 dzień kalendarzowy od kiedy wniosek zyskał status "analiza dokumentów ". Przypomne że ustawa mówi o 21 dbiach kalendarzowych. Pośrednik poinformowała mnie że w systemie widzi info z banku o przedłużeniu terminu o 1 dzień jednak dziś również nie było decyzji. Pan z infolinii banku informuje mnie że może tylko przyjąć ode mnie reklamację 😣 mam czas, czekam, ale i tak jestem wściekła!
Odpowiedz
0 Lajków
Ostróżka
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
31
27
20-03-2018
Wiadomość 12 z 38 (5 784 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Decyzja wstępna

[ Edytowane ]
U mnie kazali donieść tylko zaświadczenie z Zus i czekam może się wyrobię z terminem czas pokaże
Wszystko tam chyba zależy kto rozpatruje wniosek sklładałyśmy w tym samym czasie czasie ja mam wstepna Ty nie
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 38 (5 775 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Decyzja wstępna

Rafal831 Na ten moment szacowany czas oczekiwania na decyzję wstępną to około 2 tygodnie. 

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
609
127
07-06-2017
Wiadomość 14 z 38 (5 678 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Decyzja wstępna

Dziwne.. czekam na wstępną decyzję 4 tygodnie i dokumenty nadal są analizowane..
Odpowiedz
0 Lajków
Joanna_R
Nowy w branży
Nowy w branży icon
3
1
05-04-2018
Wiadomość 15 z 38 (5 675 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Decyzja wstępna

Pani Ilono dziwne skoro ludzie skoro czekam już ponad miesiąc i teraz się okazuje że mam czekać do 13 kwietnia to będzie ponad 1.5 miesiąca a gdzie jeszcze operat nie ładnie tak klienta oszukiwać a dokumenty są wszystkie dostarczone
Odpowiedz
0 Lajków
Rafal831
Nowy w branży
Nowy w branży icon
8
1
28-03-2018
Wiadomość 16 z 38 (5 641 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Decyzja wstępna

No ja się własnie dowiedziałam, że z operatem to jest komplet dokumentów i od tego czasu się liczy 21 dni roboczych Emotikon: Bardzo szczęśliwy czyli kolejny miesiąc Emotikon: Bardzo szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
Mavis
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
12
10
28-03-2018
Wiadomość 17 z 38 (5 629 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Decyzja wstępna

Czyli że co bez operatu nie dostanę nawet decyzji wstępnej to wszystko zależy czy się ma układy w banku bo skoro miałem mieć na jutro decyzję wstępną a nagle przesunięto wniosek o tydzień czasu to chyba coś tu jest nie wporzadku
Odpowiedz
0 Lajków
Rafal831
Nowy w branży
Nowy w branży icon
8
1
28-03-2018
Wiadomość 18 z 38 (5 607 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Decyzja wstępna

Ja skladalam wniosek 12.03 w odziale banku bez operatu nie mam żadnych znajomosci decyzje wstępną otrzymałam 03.04
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 19 z 38 (5 563 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Decyzja wstępna

Proponuję kontakt z doradcą i dopytanie, z czego wynika przesunięcie terminu wydania decyzji. Na czas wydania wstępnej analizy wpływa wiele czynników, między innymi ilość zarejestrowanych wniosków, komplet dokumentów.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
363
101
12-10-2015
Wiadomość 20 z 38 (5 525 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Problem z aplikacja mobilną

Witam. Mam problem z aplikacją mobilną.

Wcześniej ten problem nie występował. Pojawił się z 2-3 tygodnie temu przy okazji jakiejś aktualizacji.

Logowałem sie do aplikacji przy pomocy PIN.

Obecnie nie mog

...

13-08-2020
Re: Oferta kredytu.

@Agus96 Jeśli złożyłaś wniosek kilkukrotnie i mimo tego, wciąż widzisz tylko ofertę na kwotę, która nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę, zadzwoń na naszą infolinię- 32 357 00 69. Tam nasz specjalista

...

13-08-2020
Re: Śmierć współposiadacza konta komfort, co dalej?

@ArturekF W przypadku śmierci współposiadacza/ współposiadaczki konta pieniądze zostają na rachunku do dyspozycji drugiej osoby, która jest jego właścicielem. Niemniej, prosimy o zgłoszenie nam jej śm

...

13-08-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy