Odpowiedz

Re.: Decyzja wstępna

[ Edytowane ]
Witam czy bank ma jakiś termin na podjęcie decyzji czy może to Sobie trwać ile chce bo czekanie ponad 30 dni to chyba lekka przesada będzie trzeba iść do innego banku widocznie Ing nie zależy na kliencie skoro nie trzymajcie się terminów
Odpowiedz
0 Lajków
Rafal831
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
1
28-03-2018
Wiadomość 11 z 38 (11 773 wyświetleń)

Re.: Decyzja wstępna

U mnie dzis minął 23 dzień kalendarzowy od kiedy wniosek zyskał status "analiza dokumentów ". Przypomne że ustawa mówi o 21 dbiach kalendarzowych. Pośrednik poinformowała mnie że w systemie widzi info z banku o przedłużeniu terminu o 1 dzień jednak dziś również nie było decyzji. Pan z infolinii banku informuje mnie że może tylko przyjąć ode mnie reklamację 😣 mam czas, czekam, ale i tak jestem wściekła!
Odpowiedz
0 Lajków
Ostróżka
Doradca z ambicjami II
Doradca z ambicjami II icon
31
27
20-03-2018
Wiadomość 12 z 38 (11 736 wyświetleń)

Re.: Decyzja wstępna

[ Edytowane ]
U mnie kazali donieść tylko zaświadczenie z Zus i czekam może się wyrobię z terminem czas pokaże
Wszystko tam chyba zależy kto rozpatruje wniosek sklładałyśmy w tym samym czasie czasie ja mam wstepna Ty nie
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 13 z 38 (11 726 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstępna

Rafal831 Na ten moment szacowany czas oczekiwania na decyzję wstępną to około 2 tygodnie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1095
218
07-06-2017
Wiadomość 14 z 38 (11 629 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstępna

Dziwne.. czekam na wstępną decyzję 4 tygodnie i dokumenty nadal są analizowane..
Odpowiedz
0 Lajków
Joanna_R
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
05-04-2018
Wiadomość 15 z 38 (11 626 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstępna

Pani Ilono dziwne skoro ludzie skoro czekam już ponad miesiąc i teraz się okazuje że mam czekać do 13 kwietnia to będzie ponad 1.5 miesiąca a gdzie jeszcze operat nie ładnie tak klienta oszukiwać a dokumenty są wszystkie dostarczone
Odpowiedz
0 Lajków
Rafal831
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
1
28-03-2018
Wiadomość 16 z 38 (11 592 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstępna

No ja się własnie dowiedziałam, że z operatem to jest komplet dokumentów i od tego czasu się liczy 21 dni roboczych Emotikon: Bardzo szczęśliwy czyli kolejny miesiąc Emotikon: Bardzo szczęśliwy 

Odpowiedz
0 Lajków
Mavis
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
12
10
28-03-2018
Wiadomość 17 z 38 (11 580 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstępna

Czyli że co bez operatu nie dostanę nawet decyzji wstępnej to wszystko zależy czy się ma układy w banku bo skoro miałem mieć na jutro decyzję wstępną a nagle przesunięto wniosek o tydzień czasu to chyba coś tu jest nie wporzadku
Odpowiedz
0 Lajków
Rafal831
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
1
28-03-2018
Wiadomość 18 z 38 (11 558 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstępna

Ja skladalam wniosek 12.03 w odziale banku bez operatu nie mam żadnych znajomosci decyzje wstępną otrzymałam 03.04
Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 19 z 38 (11 513 wyświetleń)

Re: Re.: Decyzja wstępna

Proponuję kontakt z doradcą i dopytanie, z czego wynika przesunięcie terminu wydania decyzji. Na czas wydania wstępnej analizy wpływa wiele czynników, między innymi ilość zarejestrowanych wniosków, komplet dokumentów.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 20 z 38 (11 475 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Rezygnacja z transzy kredytu i spłata uruchomionej transzy.

Możesz zrezygnować z pozostałej części transzy, natomiast w takiej sytuacji będziemy i tak prosić Cię o rozliczenie inwestycji. Dodatkowo poprosimy o udokumentowanie środków - które potwierdzą, że będ

...

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.

18-12-2024
Re.: Awaria wpłatomatu

w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?

18-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy