Odpowiedz

Re.: Decyzja ostateczna

U nas wniosek złożyliśmy na początku marca (!), pod koniec kwietnia dostaliśmy pozytywną analizę wstępną, a od tego czasu kilkakrotnie dostaliśmy prośby o dosłanie kolejnych dokumentów. Mijają właśnie 3 miesiące odkąd próbujemy uzyskać kredyt hipoteczny w ING. Sprawdzenie nr wniosku nic nie daje. Nasz doradca rozkłada ręce i twierdzi, że ING próbuje ograniczyć ilość nowych kredytów w oparciu o WIRON. Proponuję składać skargi do UOKiK.
woronowiczm
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
03-06-2024
Wiadomość 11 z 16 (1 042 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Ten bank to jest żart. My będziemy rezygnować, nie tak to miało wyglądać. Planowaliśmy przenieść się tutaj z innego banku ale po tej sytuacji z wnioskiem to raczej marne szanse na to. Lepiej zapłacić ciut więcej niż czekać miesiącami. To są jawne kpiny z klientów!

tomekk87
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
5
28-05-2024
Wiadomość 12 z 16 (953 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Też właśnie słyszałam o tym, że ze względu na WIRON bank chce wymusić na klientach rezygnację. Dobrze im idzie, bo my pasujemy. Od decyzji wstępnej pozytywnej 9 maja, nadal cisza. 

 

Roshena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
12-06-2024
Wiadomość 13 z 16 (666 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Ja na NWH miałem złożony wniosek 14 maja i 5 czerwca dostałem decyzję ostateczną.

Odpowiedz
0 Lajków
Kuna93
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
4
0
21-05-2024
Wiadomość 14 z 16 (651 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

To w sumie nawet gorzej świadczy o banku. Zamiast zająć się zalegającymi od miesięcy wnioskami które były składane wg starszej procedury i które nie są rozpatrywane zajmują się nowym procesem.

 

Odpowiedz
0 Lajków
Roshena
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
2
12-06-2024
Wiadomość 15 z 16 (637 wyświetleń)

Re.: Decyzja ostateczna

Ale co się takiego w ING stało, że poziom tej obsługi klienta spadł do zera. Nie można uzyskać żadnej informacji, wszystko tygodniami się ciągnie. Banki spółdzielcze są na wyższym poziomie, a tu XXI wiek a postępowanie z klientami jak sprzed kilku dekad. I te ciągłe slogany - proszę oczekiwac na odpowiedź, odpowiemy najszybciej jak się da, niestety nie jesteśmy w stanie udzielić informacji... Aż się niedobrze robi.
Odpowiedz
0 Lajków
MNR
MNR
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
1
11-06-2024
Wiadomość 16 z 16 (622 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Bankowość internetowa dla osób małoletnich 6-13 lat

Czy wiadomo chociaż czy bakowość internetowa dla małoletnich 6-13 lat zostanie wprowadzona w tym 2024 roku?

 

Pytam ponieważ ciężko mi dłuzej trzymać dziecko zacofanym i wymagać noszenia gotówki czy pla

...

02-07-2024
Re: Kredy hipoteczny a umowa o pracę na czas określony

Witam, niestety informacje, które podają eksperci ING nie są spójne w opisanym powyżej temacie. Czy jest zatem możliwość dotarcia do oficjalnej dokumentacji, która jednoznacznie odpowiada na pytanie?

 

...

02-07-2024
Re.: Kredyt w rachunku bieżącym a zmiana właścicielska

Chcielibyśmy pomóc, natomiast przez forum nie mamy wglądu w dane w systemie bankowym. Proszę, skontaktuj się w tej sprawie z naszymi specjalistami pod numerem 32 357 00 24. Infolinia jest czynna w dni...

01-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy