11-08-2021 09:57
My też prawdopodobnie będziemy aneksować umowę rezerwacyjną, ponieważ termin na zawarcie umowy deweloperskiej mamy do 30.09... A patrząc w jakim tempie sa wydawane decyzje wstępne ....
11-08-2021 10:10
11-08-2021 11:40
U mnie, w porównaniu z Tobą, to jeszcze dłuższy czas na czekanie chociażby na wstępną decyzję... . Ja jestem na kroku 2/6 od 02.08, a 03.08 został dołączony operat (sporządzony przez zewnętrznego rzeczoznawcę). Więc pewnie 20.09. będzie wstępna decyzja, ale nie ukrywam, że po doslaniu operatu oczekiwałabym ostatecznej
11-08-2021 12:49
11-08-2021 16:40
@Slydago a od kiedy jesteś w kroku 2 wniosku (Analiza dokumentów)?
11-08-2021 16:46
@Slydago Prosimy Cię o niezwłoczne dostarczenie nam aneksu umowy z deweloperem, ponieważ na jego podstawie zostaną wprowadzone kwoty i terminy uruchamianych transz.
Aneks musi być doręczony przed wydaniem decyzji. Prześlij umowę z aneksem do swojego opiekuna i najlepiej u niego dopytaj o szczegóły.
11-08-2021 22:55 | Edytowano: 11-08-2021 22:56
Hej Sylwia,
czekam jeszcze na podpisany dokument przez prezesa firmy deweloperskiej. I zawiozę ją do mojego doradcy, choć dziś do niego dzwonilem i mówil, że na tym etapie nie bedzie jeszcze konieczne załączanie go.
Generalnie nie do konca jestem pewny czy dobrze sie zrozumielismy, dokument do którego jest aneks to "umowa rezerwacyjna", do analizy dokumentów załączylem zarówno jego, jak i draft umowy deweloperskiej, ale był on bez żadnych podpisów.
Pozdrawiam
12-08-2021 11:19
Moim zdaniem postanowienia z aneksu/ów powinny być zawarte w umowie deweloperskiej i to tę umowę powinieneś dostarczyć do banku. Zasady zakupu mieszkania/domu i harmonogram transz określa umowa deweloperska, a nie rezerwacyjna.
12-08-2021 11:23
Też tak uważam. Umowa deweloperska jest wiążąca i z tego co słyszałam, banki przed wydaniem decyzji ostatecznej proszą o dołączenie do wniosku umowy deweloperskiej.
13-08-2021 11:25
Umowa deweloperska będzie nam potrzebna dopiero po otrzymaniu decyzji wstępnej. Dostarcz nam ją, z aktualnym harmonogramem przed wydaniem decyzji ostatecznej Najlepiej jednak dopytaj swojego opiekuna.
Przez Społeczność nie możemy dodać informacji do zgłoszonej reklamacji. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu w Moim ING. Tam przekażemy tę dodatkową informację do Twojej reklamacji,
... 07-10-2024Czy dałoby się dodać dodatkowy filtr w sekcji "ukryj", który ukrywałby przelewy wewnętrzne podczas wyświetlania historii operacji na koncie?
07-10-2024