09-08-2021 09:30
Zdajemy sobie sprawę z tego, że sytuacja nie jest dla Was komfortowa. Zapewniamy jednak, że robimy wszystko, żeby jak najszybciej rozpatrzyć wasze wnioski. O wszystkich szczegółach oraz kolejnych etapach powinien poinformować Was specjalista, u którego kompletowaliście dokumenty. Przez Społeczność nie mamy dostępu do systemu, żeby cokolwiek dla Was sprawdzić. Ważne jest to, że czas procesowania wniosku liczymy od tego, jak dotrą do nas wszystkie dokumenty, wraz z operatem szacunkowym.
Przepraszamy za te trudności.
09-08-2021 12:19 | Edytowano: 09-08-2021 12:20
Niby robicie wszystko, a dalej czasy procesowe ruszają się dzień po dniu... Chyba tylko w miniony piątek był postęp, bo widniał napis, że wydajecie informacje wstępne dla wniosków, dla których status zmienił się na analizujemy dokumenty dn. 17 i 18 czerwca. Szkoda, że nie dajecie rady przyspieszyć by jednego dnia chociaż wydawać informację wstepne dla wniosków, którym status zmienił się np. 21,22 i 23 czerwca. A tak to idziecie dalej bez postępu.
09-08-2021 12:58
10-08-2021 12:09
Dzisiaj chyba jakieś zawieszenie na stronie odnośnie czasów procesowych? dalej jest: Informacje wstępne wydajemy dla wniosków, których status zmienił się na "analiza dokumentów" w dniu: 21 czerwca
10-08-2021 12:57
10-08-2021 16:17
ja na szczęście dostarczyłam swój operat, ale te czasy procesowe mnie martwią... Czy nie możecie zatrudnić więcej analityków???
10-08-2021 23:17
Dzień dobry,
Aktualnie jestem na etapie czekanie na decyzje kredytową. Z uwagi na przedłużający się czas analizowania musiałem przesunąc podpisanie umowy deweloperskiej oraz płatność 1 transzy. Deweloper przesunął mi podpisanie umowy deweloperskiej o 1msc, a dodatkowo jako że druga transza była ustawiona na 14 października, deweloper połączył obie transze: 1 i druga w jedną dużą i ustalił termin płatności na dokładnie 14 października. Wszystko zostało wpisane w formie aneksu do umowy rezerwacyjnej.
Wcześniej obie transze w umowie rezerwacyjnej były oddzielone i wpisane terminy kolejno 31.08 oraz 14.10.
Moje pytanie brzmi, czy powinienem taki aneks wysłać od razu do banku, czy później po decyzji kredytowej przedstawić podpisaną umowę deweloperską na której są już nowe terminy transz?
Czy przedłożenie takiego aneksu wiąże się z dodatkową analizą wniosku ze strony banku? jesli tak ile dodatkowo może to trwać, oraz czy bank może w konsekwencji przedłożenia takiego aneksu przy podpisywaniu umowy finalnie wycofać się ze zgody na udzielenie kredytu?
11-08-2021 07:59
Po otrzymaniu decyzji wstępnej musisz dostarczyć do banku podpisaną już umowę deweloperską, a nie rezerwacyjną, i to umowa deweloperska powinna zawierać ostatecznie ustalone terminy płatności i wysokości transz.
11-08-2021 09:45
11-08-2021 09:55
Raczej nie. Harmonogram spłat jest wiążący w umowie deweloperskiej która jest podpisywana notarialnie.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024