25-05-2021 12:16
Na stronie jest informacja: 'UWAGA: Czasy nie uwzględniają wniosków, które trafiają na Wyższy Szczebel Decyzyjny lub które są kompletne i mogą od razu zostać skierowane do decyzji ostatecznej bez decyzji wstępnej. Potrzebujemy dodatkowo 2-3 dni aby zweryfikować wartość nieruchomości z operatu.'
Czyli w jakim terminie są wydawane decyzje dla wniosków, które były złożone kompletne z operatem od razu (czyli rozumiem, że takie wnioski są od razu kierowane do decyzji ostatecznej)? Jest to wtedy max 21 dni?
25-05-2021 17:23
Chyba nie ma co na to liczyć - dostarczyłem kompletny wniosek wraz z operatem już 30 dni roboczych temu, nie tylko nie zmienił się status wniosku, co więcej nie dostałem do tej pory alertu z BIK co oznacza, że nikt z banku nawet nie zaczął wniosku analizować. Podejrzewam, że są zasypani wnioskami na wiosnę po pandemii
26-05-2021 10:38
Decyzję kredytową podejmujemy najszybciej jak jest to możliwe. Rzeczywiście, wniosków jest wiele, dlatego czas na podjęcie decyzji też jest nieco dłuższy.
@ZjadamOknaPCV Jeśli nie masz do dzisiaj informacji w temacie swojego wniosku, a minęło już 30 dni kalendarzowych, skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie.
26-05-2021 20:30
Zawsze można bank zgłosić do UOKiK, że nie dochowują terminów wynikających z prawa.
16-06-2021 13:24
17-06-2021 14:30
@Goniek84 Jak wspomnieliśmy wcześniej, możliwe są sytuacje przekroczenia tego terminu. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z opiekunem wniosku. Trudno nam jest odnieść się do tak indywidualnych spraw na forum
18-06-2021 18:05
22-06-2021 16:27
23-06-2021 18:39
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024