25-05-2021 12:16
Na stronie jest informacja: 'UWAGA: Czasy nie uwzględniają wniosków, które trafiają na Wyższy Szczebel Decyzyjny lub które są kompletne i mogą od razu zostać skierowane do decyzji ostatecznej bez decyzji wstępnej. Potrzebujemy dodatkowo 2-3 dni aby zweryfikować wartość nieruchomości z operatu.'
Czyli w jakim terminie są wydawane decyzje dla wniosków, które były złożone kompletne z operatem od razu (czyli rozumiem, że takie wnioski są od razu kierowane do decyzji ostatecznej)? Jest to wtedy max 21 dni?
25-05-2021 17:23
Chyba nie ma co na to liczyć - dostarczyłem kompletny wniosek wraz z operatem już 30 dni roboczych temu, nie tylko nie zmienił się status wniosku, co więcej nie dostałem do tej pory alertu z BIK co oznacza, że nikt z banku nawet nie zaczął wniosku analizować. Podejrzewam, że są zasypani wnioskami na wiosnę po pandemii
26-05-2021 10:38
Decyzję kredytową podejmujemy najszybciej jak jest to możliwe. Rzeczywiście, wniosków jest wiele, dlatego czas na podjęcie decyzji też jest nieco dłuższy.
@ZjadamOknaPCV Jeśli nie masz do dzisiaj informacji w temacie swojego wniosku, a minęło już 30 dni kalendarzowych, skontaktuj się ze specjalistą, u którego kompletowałeś dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie.
26-05-2021 20:30
Zawsze można bank zgłosić do UOKiK, że nie dochowują terminów wynikających z prawa.
16-06-2021 13:24
17-06-2021 14:30
@Goniek84 Jak wspomnieliśmy wcześniej, możliwe są sytuacje przekroczenia tego terminu. W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z opiekunem wniosku. Trudno nam jest odnieść się do tak indywidualnych spraw na forum
18-06-2021 18:05
22-06-2021 16:27
23-06-2021 18:39
Każdy wniosek rozpatrujemy indywidualnie. Przez społeczność nie mamy dostępu do danych w systemie, żeby to dla Ciebie sprawdzić Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, u którego składałeś dokumenty. Sprawdzi to dla Ciebie.
Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy
... 19-04-2024Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024