29-07-2022 14:18
Dzień dobry,
Składałem dzisiaj wniosek o wakacje kredytowe i ku mojemu zaskoczeniu, po sprawdzeniu złożonego wniosku w folderze z dokumentami na moim koncie ING, nie widnieje tam jedna z wnioskowanych przeze mnie dat. Mianowicie data wrześniowa tego roku. Z 8 wnioskowanych terminów system w niezrozumiały dla mnie sposób przetworzył tylko 7. Co mogę teraz zrobić, co da mi gwarancję, by wniosek zawierał także termin wrześniowy?
Pozdrawiam i dziękuję z góry za merytoryczne odpowiedzi.
29-07-2022 14:30
29-07-2022 14:46
Jasne, zastanawia mnie natomiast czy bank zdąży rozpatrzyć wniosek o odstąpienie przed 10 sierpnia( moją datą płatności raty), co stanowi najpóźniej 7 dni roboczych z ustawowych 14, przysługujących bankowi.
29-07-2022 15:02
@Łukasz_Jot:Jasne, zastanawia mnie natomiast czy bank zdąży rozpatrzyć wniosek o odstąpienie przed 10 sierpnia( moją datą płatności raty), co stanowi najpóźniej 7 dni roboczych z ustawowych 14, przysługujących bankowi.
Jak nie zdąży to znaczy, że za sierpień będą wakacje a do września zdążysz złożyć kolejny wniosek. Gorzej jak Bank zdąży a zanim dostaniesz info i uruchomi się opcja w apce nie zdążysz złożyć kolejnego wniosku wtedy "sierpniowe wakacje" przepadną bezpowrotnie.
29-07-2022 15:15
Sam przy składaniu wniosku zauważyłem, ze wrześniowa rata została magicznie odznaczona po zaznaczaniu kolejnych miesięcy do zawieszenia. Przed wysłaniem formularza sprawdzałem po kolei kwartały i po ponownym zaznaczeniu września 2022 było już ok.
29-07-2022 15:18
29-07-2022 15:35
29-07-2022 15:38
29-07-2022 15:40 | Edytowano: 29-07-2022 15:42
email swojego opiekuna klienta.
Precyzując, odstąpienie jako załączony plik poprzez moje ING, natomiast opis problemu na email opiekuna klienta.
29-07-2022 16:05
@Olixminix:
U mnie identyczna sytuacja. Również nie wczytalo mi wrześniowej raty - aplikacja przez cały dzień była niedostępna, a jak już udało mi się dojść do wniosku, zacinała się niemiłosiernie i najprawdopodniej nie zapisała września jako miesiąca wakacji. Niestety czat i infolinia tez nie funkcjonują, także zostało chyba zaczekać do przyszłego tygodnia i próbować rozwiązać sytuacje
Rano już o tym pisałem i uczulałem. Jest zaznaczony kwadracik na pierwszy kwartał ale domyślnie zaznaczony jest tylko sierpień. To nie błąd wczytania tylko nie zaznaczacie tego, bo z automatu przechodzicie dalej skoro "kwadracik" się świeci jako oznaczony. Uczulałem na to już rano jako "haczyk" drugą rzeczą co na swoim przykładzie się nauczyłem to brak informacji i możliwości odszukania załączonego pełnomocnictwa. Treść wniosku jest ale nie ma nigdzie info o złożonym pełnomocnictwie To, że za każdym razem trzeba rozwijać menu i się wczytuje przeskakuje to już pomijam ale trick jak widać w wielu przypadkach okazał się być udany Teraz rozpatrywanie sprawy będzie przyszły tydzień w aplikacji składanie wniosków zablokowane (bo już złożony) i się okaże, że wrzesień "odzyskacie" ale sierpień już przepadnie.
Możesz odkryć widok stanu kont wchodząc w aplikacji w prawy górny róg. Wybierasz tam Ustawienia - Widok - Strona główna.
30-12-2024Dlaczego Bank oferuje takie produkty z możliwością wpłaty na konto dziecka 200000 zł z oprocentowaniem 7% przez 3 mies? A co dalej? Pułapka i zamrożone środki. Oprocentowanie 1,5% i brak możliwości wy
... 29-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |