29-07-2022 14:18
Dzień dobry,
Składałem dzisiaj wniosek o wakacje kredytowe i ku mojemu zaskoczeniu, po sprawdzeniu złożonego wniosku w folderze z dokumentami na moim koncie ING, nie widnieje tam jedna z wnioskowanych przeze mnie dat. Mianowicie data wrześniowa tego roku. Z 8 wnioskowanych terminów system w niezrozumiały dla mnie sposób przetworzył tylko 7. Co mogę teraz zrobić, co da mi gwarancję, by wniosek zawierał także termin wrześniowy?
Pozdrawiam i dziękuję z góry za merytoryczne odpowiedzi.
29-07-2022 14:30
29-07-2022 14:46
Jasne, zastanawia mnie natomiast czy bank zdąży rozpatrzyć wniosek o odstąpienie przed 10 sierpnia( moją datą płatności raty), co stanowi najpóźniej 7 dni roboczych z ustawowych 14, przysługujących bankowi.
29-07-2022 15:02
@Łukasz_Jot:Jasne, zastanawia mnie natomiast czy bank zdąży rozpatrzyć wniosek o odstąpienie przed 10 sierpnia( moją datą płatności raty), co stanowi najpóźniej 7 dni roboczych z ustawowych 14, przysługujących bankowi.
Jak nie zdąży to znaczy, że za sierpień będą wakacje
a do września zdążysz złożyć kolejny wniosek. Gorzej jak Bank zdąży a zanim dostaniesz info i uruchomi się opcja w apce nie zdążysz złożyć kolejnego wniosku wtedy "sierpniowe wakacje" przepadną bezpowrotnie.
29-07-2022 15:15
Sam przy składaniu wniosku zauważyłem, ze wrześniowa rata została magicznie odznaczona po zaznaczaniu kolejnych miesięcy do zawieszenia. Przed wysłaniem formularza sprawdzałem po kolei kwartały i po ponownym zaznaczeniu września 2022 było już ok.
29-07-2022 15:18
29-07-2022 15:35
29-07-2022 15:38
29-07-2022 15:40 | Edytowano: 29-07-2022 15:42
email swojego opiekuna klienta.
Precyzując, odstąpienie jako załączony plik poprzez moje ING, natomiast opis problemu na email opiekuna klienta.
29-07-2022 16:05
@Olixminix:
U mnie identyczna sytuacja. Również nie wczytalo mi wrześniowej raty - aplikacja przez cały dzień była niedostępna, a jak już udało mi się dojść do wniosku, zacinała się niemiłosiernie i najprawdopodniej nie zapisała września jako miesiąca wakacji. Niestety czat i infolinia tez nie funkcjonują, także zostało chyba zaczekać do przyszłego tygodnia i próbować rozwiązać sytuacje
Rano już o tym pisałem i uczulałem. Jest zaznaczony kwadracik na pierwszy kwartał ale domyślnie zaznaczony jest tylko sierpień. To nie błąd wczytania tylko nie zaznaczacie tego, bo z automatu przechodzicie dalej skoro "kwadracik" się świeci jako oznaczony. Uczulałem na to już rano jako "haczyk" drugą rzeczą co na swoim przykładzie się nauczyłem to brak informacji i możliwości odszukania załączonego pełnomocnictwa. Treść wniosku jest ale nie ma nigdzie info o złożonym pełnomocnictwie
To, że za każdym razem trzeba rozwijać menu i się wczytuje przeskakuje to już pomijam ale trick jak widać w wielu przypadkach okazał się być udany
Teraz rozpatrywanie sprawy będzie przyszły tydzień w aplikacji składanie wniosków zablokowane (bo już złożony) i się okaże, że wrzesień "odzyskacie" ale sierpień już przepadnie.
W tym temacie proszę skontaktuj się z nami na czacie w bankowości internetowej. Specjaliści firmowi dostępni są w dni robocze w godzinach: 8:00-18:00. Sprawdzimy informacje o Twojej karcie, a jeśli bę
... 18-11-2025Akurat atakowanie menedżerów haseł jest kompletnie nie na miejscu, ba inne banki zalecają ich stosowanie, taki tam "mało znany bank" PKO BP - cytat z ich strony "Dlaczego warto korzystać z menedżera h
... 18-11-2025Witam,
zmieniłem starego MacBooka Pro z 2015 r. na nowego MacBooka Air 15 i mam problem z ponownym dodaniem kart firmowych do Apple Pay. Po zmianie komputera na nowy, co wiązało się w moim przypadku z
... 18-11-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 5 | |
| 4 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 2 |