29-07-2022 14:18
Dzień dobry,
Składałem dzisiaj wniosek o wakacje kredytowe i ku mojemu zaskoczeniu, po sprawdzeniu złożonego wniosku w folderze z dokumentami na moim koncie ING, nie widnieje tam jedna z wnioskowanych przeze mnie dat. Mianowicie data wrześniowa tego roku. Z 8 wnioskowanych terminów system w niezrozumiały dla mnie sposób przetworzył tylko 7. Co mogę teraz zrobić, co da mi gwarancję, by wniosek zawierał także termin wrześniowy?
Pozdrawiam i dziękuję z góry za merytoryczne odpowiedzi.
29-07-2022 14:30
29-07-2022 14:46
Jasne, zastanawia mnie natomiast czy bank zdąży rozpatrzyć wniosek o odstąpienie przed 10 sierpnia( moją datą płatności raty), co stanowi najpóźniej 7 dni roboczych z ustawowych 14, przysługujących bankowi.
29-07-2022 15:02
@Łukasz_Jot:Jasne, zastanawia mnie natomiast czy bank zdąży rozpatrzyć wniosek o odstąpienie przed 10 sierpnia( moją datą płatności raty), co stanowi najpóźniej 7 dni roboczych z ustawowych 14, przysługujących bankowi.
Jak nie zdąży to znaczy, że za sierpień będą wakacje a do września zdążysz złożyć kolejny wniosek. Gorzej jak Bank zdąży a zanim dostaniesz info i uruchomi się opcja w apce nie zdążysz złożyć kolejnego wniosku wtedy "sierpniowe wakacje" przepadną bezpowrotnie.
29-07-2022 15:15
Sam przy składaniu wniosku zauważyłem, ze wrześniowa rata została magicznie odznaczona po zaznaczaniu kolejnych miesięcy do zawieszenia. Przed wysłaniem formularza sprawdzałem po kolei kwartały i po ponownym zaznaczeniu września 2022 było już ok.
29-07-2022 15:18
29-07-2022 15:35
29-07-2022 15:38
29-07-2022 15:40 | Edytowano: 29-07-2022 15:42
email swojego opiekuna klienta.
Precyzując, odstąpienie jako załączony plik poprzez moje ING, natomiast opis problemu na email opiekuna klienta.
29-07-2022 16:05
@Olixminix:
U mnie identyczna sytuacja. Również nie wczytalo mi wrześniowej raty - aplikacja przez cały dzień była niedostępna, a jak już udało mi się dojść do wniosku, zacinała się niemiłosiernie i najprawdopodniej nie zapisała września jako miesiąca wakacji. Niestety czat i infolinia tez nie funkcjonują, także zostało chyba zaczekać do przyszłego tygodnia i próbować rozwiązać sytuacje
Rano już o tym pisałem i uczulałem. Jest zaznaczony kwadracik na pierwszy kwartał ale domyślnie zaznaczony jest tylko sierpień. To nie błąd wczytania tylko nie zaznaczacie tego, bo z automatu przechodzicie dalej skoro "kwadracik" się świeci jako oznaczony. Uczulałem na to już rano jako "haczyk" drugą rzeczą co na swoim przykładzie się nauczyłem to brak informacji i możliwości odszukania załączonego pełnomocnictwa. Treść wniosku jest ale nie ma nigdzie info o złożonym pełnomocnictwie To, że za każdym razem trzeba rozwijać menu i się wczytuje przeskakuje to już pomijam ale trick jak widać w wielu przypadkach okazał się być udany
Teraz rozpatrywanie sprawy będzie przyszły tydzień w aplikacji składanie wniosków zablokowane (bo już złożony) i się okaże, że wrzesień "odzyskacie" ale sierpień już przepadnie.
Standardowo maksymalny czas na odpowiedź, to 30 dni. Tutaj jednak nie widzimy szczegółów Twojego zgłoszenia. Prosimy, skontaktuj się ze specjalistą, który przyjmował odwołanie. Mamy nadzieję, że temat
... 13-06-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
14 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |