27-04-2020 10:17
27-04-2020 10:20
27-04-2020 10:28 | Edytowano: 27-04-2020 10:30
Niestety, dochód z DG nie jest honorowany podejrzewam, że to zabiło Twoją zdolność kredytową.
https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Zmiana-w-ofercie-produkt%C3%B3w-hipotecznych/td-p/23...
Istotne jest również czy jest to nowa inwestycja, i czy się już rozpoczeła (patrz ostatni punkt pod linkiem powyżej).
27-04-2020 10:33
to współczuję
ale te zmiany obowiązują wnioski złożone przed 1.04, więc negatywna decyzja nie powinna wynikać z tego, że jest JDG. wnioski zlożone przed 1.04 są rozpatrywane według starych zasad.. przynajmniej w teorii, moze w praktyce jest inaczej..
27-04-2020 10:39
Podejrzewam, że dla nowych wniosków po prostu nie wołają dokumentów z JDG, a dla starych ich nie analizują ze względu na "wewnętrzne ustalenia".
27-04-2020 10:40
27-04-2020 11:05
No pięknie, to jesteśmy w takiej samej sytuacji jak wy, ale jeszcze oczekujemy na wyniki analizy... Teraz to wątpie aby ta cała "analiza" miała jaki kolwiek sens
27-04-2020 11:17 | Edytowano: 27-04-2020 11:18
Jola, zobacz tez może czy przypadkiem pośrednik nie zawalił sprawy, a raczej to zrobił.
Też brałem pośrednika, bardziej dla oszczędności czasu niż potrzeby jakiejś, jednak przy większych zarobkach oraz gdzie obydwoje mamy umowy o prace na czas nieokreślony wybraliśmy 3 banki. Później dodatkowe dwa, just in case ze względu na obecna sytuacje. <- Za namową naszej Pani pośredniczki.
Wydaję mi się, że to on może być problemem faktycznym, może nawet nie kontaktował się z ING czy można jakoś odwoływać etc.
Sam czekam na decyzje od ING, gdzie on BNP, PKO i Santandera mam dawno pozytywne decyzje
27-04-2020 11:35 | Edytowano: 27-04-2020 11:38
Taka mała podpowiedź, wielu pośredników korzysta z finpack.pl . podacie dokładne źródła zarobków, charakterystyke kupowanej nieruchomości i macie porównanie większości instytucji udzielających kredytu, do tego możecie sprawdzać różne produkty dodatkowe ktorych wymagają ...
W ten sposób ja składałem wniosek ... wyklikałem kwotę kredytu jaka mnie interesuje i bez korzystania z pośrednika udałem się do banku - miałem wiadomości z 1 ręki i przypilnowane wszystkie formalności.
27-04-2020 12:00
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |