27-04-2020 10:17
27-04-2020 10:20
27-04-2020 10:28 | Edytowano: 27-04-2020 10:30
Niestety, dochód z DG nie jest honorowany podejrzewam, że to zabiło Twoją zdolność kredytową.
https://spolecznosc.ing.pl/-/Kredyty-hipoteczne/Zmiana-w-ofercie-produkt%C3%B3w-hipotecznych/td-p/23...
Istotne jest również czy jest to nowa inwestycja, i czy się już rozpoczeła (patrz ostatni punkt pod linkiem powyżej).
27-04-2020 10:33
to współczuję
ale te zmiany obowiązują wnioski złożone przed 1.04, więc negatywna decyzja nie powinna wynikać z tego, że jest JDG. wnioski zlożone przed 1.04 są rozpatrywane według starych zasad.. przynajmniej w teorii, moze w praktyce jest inaczej..
27-04-2020 10:39
Podejrzewam, że dla nowych wniosków po prostu nie wołają dokumentów z JDG, a dla starych ich nie analizują ze względu na "wewnętrzne ustalenia".
27-04-2020 10:40
27-04-2020 11:05
No pięknie, to jesteśmy w takiej samej sytuacji jak wy, ale jeszcze oczekujemy na wyniki analizy... Teraz to wątpie aby ta cała "analiza" miała jaki kolwiek sens
27-04-2020 11:17 | Edytowano: 27-04-2020 11:18
Jola, zobacz tez może czy przypadkiem pośrednik nie zawalił sprawy, a raczej to zrobił.
Też brałem pośrednika, bardziej dla oszczędności czasu niż potrzeby jakiejś, jednak przy większych zarobkach oraz gdzie obydwoje mamy umowy o prace na czas nieokreślony wybraliśmy 3 banki. Później dodatkowe dwa, just in case ze względu na obecna sytuacje. <- Za namową naszej Pani pośredniczki.
Wydaję mi się, że to on może być problemem faktycznym, może nawet nie kontaktował się z ING czy można jakoś odwoływać etc.
Sam czekam na decyzje od ING, gdzie on BNP, PKO i Santandera mam dawno pozytywne decyzje
27-04-2020 11:35 | Edytowano: 27-04-2020 11:38
Taka mała podpowiedź, wielu pośredników korzysta z finpack.pl . podacie dokładne źródła zarobków, charakterystyke kupowanej nieruchomości i macie porównanie większości instytucji udzielających kredytu, do tego możecie sprawdzać różne produkty dodatkowe ktorych wymagają ...
W ten sposób ja składałem wniosek ... wyklikałem kwotę kredytu jaka mnie interesuje i bez korzystania z pośrednika udałem się do banku - miałem wiadomości z 1 ręki i przypilnowane wszystkie formalności.
27-04-2020 12:00
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024