27-04-2020 12:12
27-04-2020 12:14 | Edytowano: 27-04-2020 12:17
Musisz kliknąć jakiś guzik, żeby zobaczyć oferty poszczególnych banków. To narzędzie nie liczy dla ING, tylko dla wiekszości instytucji w Polsce, a "max zdolność kredytowa" która wkleiłaś, może być dla jkeigoś innego banku oprocentowaniu 20% .
Ogólnie musi Ci sie pokazać porównanie ofert widoczne jak tutaj:
27-04-2020 12:33
Hej BNP 3 Tygodnie, Santander 1 Tydzien, PKO 2 Tygodnie.
Jednak poza ING tak naprawde powaznie mysle o BNP ze wzgledu na warunki.
Z Santanderem mogla to byc szybka pilka poniewaz mialem u nich kredyt ktory splacilem przy sprzedazy obecnego mieszkania.
27-04-2020 12:50
27-04-2020 12:52
05-05-2020 12:04
Nadal nie mamy odpowiedzi z banku! Za moment kończy nam się aneks o przedłużenie czasu trwania umowy wstepnej. Co robić?
Nie można się w żaden sposób skontaktować z bankiem. Doradca tez nie ma informacji co dalej?
Ile trwa- wycena nieruchomości, podejmowanie decyzji i decyzja? Ktoś mógłby mi udzielić tej odpowiedzi?
05-05-2020 12:55
Niestety ale radzę zmienić bank. Nie traktują swoich klientów poważnie i wprowadzają w błąd. Też czekaliśmy ponad miesiąc tylko po to, żeby dowiedzieć się że bank nie przyzna nam kredytu. Mimo złożenia wniosku w marcu i zapewnień, że nas nowe kryteria i obostrzenia nie będą obowiązywać, zmienili zdanie. Chodzi oczywiście o nieuznanie dochodów z JDG.
05-05-2020 16:36
W przypadku własnego operatu u mnie status 4 " Wyceniamy nieruchomość" utrzymywał się od 23.04. - 27.04.
Od 27.04 -04.05 była podejmowana decyzja
04.05 - została wydane decyzja ostateczna.
06-05-2020 08:56
Dodam, że po otrzymaniu decyzji ostatecznej czar pryska bo w obecnej sytuacji pandemii czas oczekiwania na podpisanie umowy kredytowej w banku to minimum 2 tygodnie...
06-05-2020 15:17
Da się załatwić wizytę wcześniej. My dostaliśmy decyzję ostateczną 15 kwietnia, a na 20 już mieliśmy wizytę w banku.
Szybki termin załatwiła nasza doradczyni.
Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024