06-05-2020 16:55
@trzaskowskapau Status swojego wniosku możesz sprawdzić na naszej stronie. W sprawie szczegółów, prosimy o kontakt z opiekunem Twojego wniosku.
07-05-2020 15:12
No ja też jestem w tej korzystnej sytuacji, że moja doradczyni załatwiła ją szybciej ale normalnie to czas oczekiwania obecnie to 3 tygodnie mówię o Warszawie i okolicach.
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |