27-04-2020 09:01
Niestety ale bank w przypadku każdej osoby chyba prosi o ponowne wykazanie dochodu po analizie wstępnej.
Ja jestem w takiej samej sytuacji. Wniosek złożony 05.03, tego samego dnia otrzymałam potwierdzenie na maila.
21.04 była wstępna decyzja i bank zażądał ponownie dokumentów... i teraz oczekuje dalej na decyzję...
27-04-2020 09:35
27-04-2020 09:42
Jola, a czy było jakies uzasadnieie? Czy dokumenty które musieliście uzupełnić działały jakoś na waszą niekorzyść ?
27-04-2020 09:44
@jola2101
To nieciekawie...Jak widać wszystkiego można się spodziewać...
Mam nadzieję, że macie alternatywne wyjście w innym banku i tam się uda.
Ja dalej oczekuje na decyzję ale widzę , że nie ma co się nastawiać na ING...
27-04-2020 09:51
27-04-2020 09:53
27-04-2020 09:56
27-04-2020 09:59 | Edytowano: 27-04-2020 10:10
Mieliście obydwoje UOP na czas nieokreślony? solidne dochody? Brak kart kredytowych i porządek w BIK? Warto, aby inne osoby czytające mogły porównać swoją sytuację do Twojej, każdy przypadek jest inny.
27-04-2020 10:01
To współczuję My całe szczęście złożyliśmy także wniosek do Millenium Bank i tam już otrzymaliśmy decyzję ostateczną pozytywną tak więc nie zostaje na lodzie choć oferta ING jest korzystniejsza dlatego jeszcze liczę na pozytywną odpowiedź.
27-04-2020 10:01
to słabo.. najpierw dają decyzję pozytywną a potem nagle negatywną bez powodu.. mam nadzieję, ze inny bank potraktuje Was lepiej
Nie mamy tutaj wglądu do systemu bankowego. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub telefonicznie z infolinią pod numerem 32 357 00 69, tylko w ten sposób możemy przyjąć reklamację.
18-12-2024w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
5 | |
5 | |
4 | |
2 |