04-06-2022 16:22
04-06-2022 22:55
05-06-2022 16:04
Napisz proszę w jaki sposób zgłosiłeś dyspozycję zmiany numeru konta? Samodzielnie przez swoją bankowość internetową czy na czacie lub infolinii?
Jeśli taka dyspozycję zgłaszałeś nam telefonicznie lub na czacie, wykonamy ją do kilku dni roboczych
06-06-2022 11:40
07-06-2022 12:03
Do kilku dni roboczych powinieneś mieć zmienione konto. Jeżeli pod koniec tygodnia nic się nie zmieni, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.
10-06-2022 10:30
Sprawność działania na najwyższym poziomie , tydzień czasu sprawa dalej nie załatwiona .
11-06-2022 10:50
Jeśli w dalszym ciągu, nie został zmieniony numer konta do przelania pieniędzy z konta oszczędnościowego to napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje. Tu nie mamy dostępu do sytemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić.
15-06-2022 07:36
16-06-2022 07:33
Proszę, napisz czy kontaktowałeś się w tej sprawie z nami ponownie na czacie w Moim ING lub z infolinią?
16-06-2022 07:49
Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnieni
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
28-11-2024