04-06-2022 16:22
04-06-2022 22:55
05-06-2022 16:04
Napisz proszę w jaki sposób zgłosiłeś dyspozycję zmiany numeru konta? Samodzielnie przez swoją bankowość internetową czy na czacie lub infolinii?
Jeśli taka dyspozycję zgłaszałeś nam telefonicznie lub na czacie, wykonamy ją do kilku dni roboczych
06-06-2022 11:40
07-06-2022 12:03
Do kilku dni roboczych powinieneś mieć zmienione konto. Jeżeli pod koniec tygodnia nic się nie zmieni, skontaktuj się z nami ponownie na czacie w Moim ING lub telefonicznie 32 357 00 69.
10-06-2022 10:30
Sprawność działania na najwyższym poziomie , tydzień czasu sprawa dalej nie załatwiona .
11-06-2022 10:50
Jeśli w dalszym ciągu, nie został zmieniony numer konta do przelania pieniędzy z konta oszczędnościowego to napisz do nas na czacie w bankowości internetowej lub skontaktuj się z naszą infolinią pod numerem: 32 357 00 69. Sprawdzimy co się dzieje. Tu nie mamy dostępu do sytemu, aby to dla Ciebie wyjaśnić.
15-06-2022 07:36
16-06-2022 07:33
Proszę, napisz czy kontaktowałeś się w tej sprawie z nami ponownie na czacie w Moim ING lub z infolinią?
16-06-2022 07:49
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |