Odpowiedz

Zdjęcie dowodu osobistego

Cześć, muszę wylać moje żale, bo to co odstawiacie jest poniżej krytyki. Prosty case, aktualizacja dowodu. Mam konta giełdowe w PL i za granicą. Mam konto w internetowym kantorze walut. Nigdzie nie miałem kłopotu ze zdjęciem dowodu, jedynie u was. Uwaga:

- zdjęcie z telefonu nie zostało przyjęte - zdarza się

- zdjęcie ZE SKANERA nie zostało przyjęte - rzekomo złe zdjęcie (dobrze skadrowane, czarne tło jak wymagane, to mnie zdziwiło)

- zdjęcie z aparatu nie zostało przyjęte - za słaba jakość.

Za słaba jakość? Z Nikona Z6? Ten aparat jest wart więcej niż wasza apka ;-)

Mam takie pytanie do ludzi ze społeczności ING, czy kiedykolwiek jakiekolwiek zdjęcie dowodu przeszło w tej waszej apce? Chciałbym wykonać taki test na żywo. Z racji tego że to mój dowód osobisty, to nie wrzucę tutaj załącznika ze zdjęciem ;]

Odpowiedz
0 Lajków
szy
szy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-05-2020
Wiadomość 1 z 4 (4 821 wyświetleń)

Re: Zdjęcie dowodu osobistego

Przez naszą społeczność nie możemy sprawdzić dla Ciebie, dlaczego w praktyce Twoje zdjęcie nie zostało przyjęte. Tu nie mamy żadnego dostępu do danych w naszych systemach. Standardowo klienci bez przeszkód przechodzą aktualizację dokumentu w naszej bankowości. Jeżeli jednak nie mogą tego z jakiegoś powodu, który może być powodem technicznych, zrobić, to proponujemy im zgłoszenie tego do specjalistów na czacie w Moim ING, telefonicznie 32 357 00 69 lub zgłoszenie reklamacji. Możesz też skorzystać z wysłania dokumentów w bankowości internetowej. Wystarczy, że wejdziesz w Moim ING w Opcje > Wiadomości > Napisz do nas > Prześlij dokumenty. Tam opisz, dlaczego nie mogłeś tego zrobić w inny sposób. Analitycy to dla Ciebie sprawdzą i dadzą Ci znać, czy w ten awaryjny sposób możemy aktualizować dokument. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 2 z 4 (4 750 wyświetleń)

Re: Zdjęcie dowodu osobistego

Polubiłem twoją odpowiedź, bo brzmi rozsądnie. Spróbowałem dwóch rzeczy:

- wysłałem wiadomość tak jak poleciłeś, jednak nie mogłem opisać mojego problemu ponieważ dostałem komunikat "Komentarz jest za długi. Skróć go". Zmieścił się jedynie link do tego wątku w społeczności ING i zdjęcia dowodu ze skanera. Mam nadzieję, że ktoś tu wejdzie i przeczyta mojego posta. To jest kpina z klienta odsyłać go do formularza kontaktowego w którym nie można opisać swojego problemu, bo jest jakiś śmiesznie niski limit znaków i mieszczą się jedynie dwa zdania

- spróbowałem rozwiązać kłopot na czacie, połączyła się ze mną miła konsultantka Sandra, która poleciła mi próbę dodania dokumentu przez ING jeszcze raz. Postanowiłem spróbować, wcześniej korzystałem jedynie z telefonu, ale postanowiłem że zobaczę jak to wygląda na komputerze. Tutaj to już w ogóle orgazm intelektualny, wasza apka wysypała się i zostałem wylogowany i rozłączony od miłej pani konsultantki:

Message The requested resource [/DETeWniosekWorms/WizardWfB.aspx] is not available

Description The origin server did not find a current representation for the target resource or is not willing to disclose that one exists.

 

Tak więc podejrzewam, że jedyną metodą załatwienia sprawy jest umówienie się osobiście w oddziale. Jak na dzisiejsze standardy, to słabo.

Odpowiedz
0 Lajków
szy
szy
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
21-05-2020
Wiadomość 3 z 4 (4 615 wyświetleń)

Re: Zdjęcie dowodu osobistego

Dziękujemy za Twoje uwagi odnośnie limitu znaków - zapisaliśmy to. Możesz ewentualnie opisać sprawę i dodać ją jako załącznik. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 4 z 4 (4 577 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Inne dane przelewu niż właściciela konta

Dane, które podajesz w zleceniu przelewu powinny odpowiadać faktycznym danym odbiorcy, któremu przypisany jest numer rachunku. Jeśli dane będą się różniły, transakcja może zostać odrzucona. Znajomość ...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

U mnie pomogło zapisanie ww. numeru w książce.

25-11-2024
Re: Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy