Odpowiedz

Ing księgowość

Od kilku godzin nie mogę korzystać z ing księgowość logując się z poziomu konta firmowego. Nie pamietam loginu i hasła do ing księgowość z poziomu strony internetowej. Co można zrobić w takiej sytuacji ? Jak długo potrwa jeszcze usuwanie usterki? W tym momencie ing księgowość jest dla mnie bezużyteczna i uniemożliwia prowadzenie działalności. Dodam że opłaciłam abonament na pol roku z góry.
Odpowiedz
0 Lajków
Wiola2
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
14-03-2022
Wiadomość 1 z 2 (2 578 wyświetleń)

Re: Ing księgowość

Przejście do ING Księgowość działa już prawidłowo. Przepraszamy Cię za kłopoty z dostępem do usługi.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 2 z 2 (2 547 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy