Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Dzień dobry,

 

chciałbym poruszyć temat spamowania smsami przez ING Księgowość, a gdy zgłosiłem, że tego nie chcę, to ktoś z ING bez pytania mnie o zgodę wyłączył ING Księgowość zmieniając zgody. Obecnie podczas próby uruchomienia usługi Samodzielna Księgowość mam informację, że zgody zostały wycofane i muszę je włączyć, w przeciwnym wypadku nie mogę tej usługi używać. Brakuje jednak informacji jakie zgody należy włączyć. 

Najważniejsze jednak pytanie brzmi kto i na jakiej podstawie bez informowania mnie zmodyfikował zgody na moim koncie?

 

Sprawa jest bardzo dziwna, bo ta nieprzyjemna sytuacja rozpoczęła się od przesyłania do mnie smsów o godzinie 8 rano z prośbą o opłacenie abonamentu za usługę Samodzielna Księgowość. Rozumiem, że przesyłanie smsów z przypomnieniem jest powszechną praktyką, ale codziennie o godzinie 8 rano? To jest jednak nie w porządku. Zgłosiłem to mailowo, to odpisano mi, że nie można wyłączyć tych powiadomień i żebym usunął numer telefonu z moich danych. Pomyślałem sobie, że coś tutaj nie gra. W aplikacji są powiadomienia (do tego ustawione na godzinę 8 rano), których nie można wyłączyć, a rozwiązaniem ma być usunięcie numeru telefonu klienta z systemu? 

Nie usunąłem numeru, to teraz nie mogę używać usługi. Wygląda to jak jakiś bałagan. 

 

Niezbyt dobre działanie tej usługi i słabe wsparcie było jedną z przyczyn, dla których przestałem korzystać z pełnej usługi Samodzielnej Księgowości. Nadal jednak mam dwa konta (osobiste oraz służbowe) i chciałbym nadal korzystać z fakturowania. Proszę zatem o wyjaśnienie tej sytuacji.

 

Pozdrawiam,

Sylwester

Odpowiedz
0 Lajków
Sylwester
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
24-05-2020
Wiadomość 1 z 7 (4 470 wyświetleń)

Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Teraz jest nawet lepiej, bo wyraziłem wszystkie zgody, a nadal nie mogę korzystać z usługi. Jestem bardzo zaskoczony, że tak działa bank.

Co to w ogóle jest za chaos...

 

 

Sylwester
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
24-05-2020
Wiadomość 2 z 7 (4 468 wyświetleń)

Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

U mnie ta sama sytuacja, brak możliwości wejścia oraz informacja o zgodach... pytanie kto to rozwiąże i jak szybko!

masakra
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
13-03-2022
Wiadomość 3 z 7 (4 441 wyświetleń)

Re: Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

 @Sylwester @masakra Obecnie występuje błąd w logowaniu do ING Księgowości z poziomu usługi Moje ING. 
Możesz skorzystać z Fakturowania, Samodzielnej księgowości lub Biura rachunkowego w aplikacji ING Office lub logując się bezpośrednio na stronie www.ingksiegowosc.pl. Spróbuj zalogować się w ten sposób.


W przypadku logowania do księgowości z poziomu Mojego ING nasi specjaliści już działają, by naprawić ten błąd jak najszybciej.

Jeśli chodzi o edycję zgód, zgody od strony ING Księgowości można edytować w zakładce Dane i ustawienia - Zgody i oświadczenia. 
O szczegóły możesz dopytać specjalistów pod numerem: 32 357 88 77. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
549
122
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (4 241 wyświetleń)

Re: Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Dziwię się, że w aplikacji bankowej jest tyle bzdurnych funkcjonalności, które nic nie wnoszą, a wręcz przeszkadzają w korzystaniu z tych głównych funkcjonalności, są jakieś bezsensowne powiadomienia o nowych usługach, a to, co jest naprawdę potrzebne, przestaje działać. Przed chwilą sprawdziłem i nadal nie można się przełączyć do ING Księgowość.

Fajnie, że jest drugi sposób, ale nigdy z niego nie korzystałem, bo zaletą ING Księgowość była integracja z kontem. A teraz mam się zastanawiać jaki tam jest login i hasło... Bez sensu. Bardzo słabo.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sylwester
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
24-05-2020
Wiadomość 5 z 7 (4 220 wyświetleń)

Re: Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Przepraszamy Was za kłopoty, które występowały z dostępem do ING Księgowość. Mamy potwierdzenie, że specjaliści rozwiązali kłopot i wszystko działa już prawidłowo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
594
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 7 (4 161 wyświetleń)

Re: Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Dziękuję za informację i pomoc w rozwiązaniu problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Sylwester
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
24-05-2020
Wiadomość 7 z 7 (4 152 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Profil zaufany - blad komunikacji z serwerem

Witam, mam ten sam problem z serwisem epuap, loguję się normalnie bez problemu przez bankowość elektroniczną, przechodzę do załatwiania sprawy i w momencie próby wysłania ( dokumentacja do uzgodnienia

...

14-01-2025
PIN klucza u2f w apce mobilnej nie działa.

PIN dostępu do klucza u2f w apce mobilnej nie działa. Pracuje natomiast w przeglądarce bez zastrzeżeń.
Prawdopodobnie na wskutek aktualizacji Android 14 ewentualne Apki ING Dlaczego może ktoś coś... dz...

13-01-2025
Rezygnacja z 2 ostatnich transzy kredytu - aneks

Dzień dobry 

 

Jestem na etapie składania wniosku o kredyty hipoteczny związany z zakupem nowego mieszkania (blok w budowie). 

W miedzy czasie będę sprzedawał swoje dotychczasowe  mieszkanie w związku z

...

13-01-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy