Konta osobiste i firmowe

Odpowiedz

ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Dzień dobry,

 

chciałbym poruszyć temat spamowania smsami przez ING Księgowość, a gdy zgłosiłem, że tego nie chcę, to ktoś z ING bez pytania mnie o zgodę wyłączył ING Księgowość zmieniając zgody. Obecnie podczas próby uruchomienia usługi Samodzielna Księgowość mam informację, że zgody zostały wycofane i muszę je włączyć, w przeciwnym wypadku nie mogę tej usługi używać. Brakuje jednak informacji jakie zgody należy włączyć. 

Najważniejsze jednak pytanie brzmi kto i na jakiej podstawie bez informowania mnie zmodyfikował zgody na moim koncie?

 

Sprawa jest bardzo dziwna, bo ta nieprzyjemna sytuacja rozpoczęła się od przesyłania do mnie smsów o godzinie 8 rano z prośbą o opłacenie abonamentu za usługę Samodzielna Księgowość. Rozumiem, że przesyłanie smsów z przypomnieniem jest powszechną praktyką, ale codziennie o godzinie 8 rano? To jest jednak nie w porządku. Zgłosiłem to mailowo, to odpisano mi, że nie można wyłączyć tych powiadomień i żebym usunął numer telefonu z moich danych. Pomyślałem sobie, że coś tutaj nie gra. W aplikacji są powiadomienia (do tego ustawione na godzinę 8 rano), których nie można wyłączyć, a rozwiązaniem ma być usunięcie numeru telefonu klienta z systemu? 

Nie usunąłem numeru, to teraz nie mogę używać usługi. Wygląda to jak jakiś bałagan. 

 

Niezbyt dobre działanie tej usługi i słabe wsparcie było jedną z przyczyn, dla których przestałem korzystać z pełnej usługi Samodzielnej Księgowości. Nadal jednak mam dwa konta (osobiste oraz służbowe) i chciałbym nadal korzystać z fakturowania. Proszę zatem o wyjaśnienie tej sytuacji.

 

Pozdrawiam,

Sylwester

Odpowiedz
0 Lajków
Sylwester
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
24-05-2020
Wiadomość 1 z 7 (4 866 wyświetleń)

Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Teraz jest nawet lepiej, bo wyraziłem wszystkie zgody, a nadal nie mogę korzystać z usługi. Jestem bardzo zaskoczony, że tak działa bank.

Co to w ogóle jest za chaos...

 

 

Sylwester
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
24-05-2020
Wiadomość 2 z 7 (4 864 wyświetleń)

Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

U mnie ta sama sytuacja, brak możliwości wejścia oraz informacja o zgodach... pytanie kto to rozwiąże i jak szybko!

masakra
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
1
13-03-2022
Wiadomość 3 z 7 (4 837 wyświetleń)

Re: Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

 @Sylwester @masakra Obecnie występuje błąd w logowaniu do ING Księgowości z poziomu usługi Moje ING. 
Możesz skorzystać z Fakturowania, Samodzielnej księgowości lub Biura rachunkowego w aplikacji ING Office lub logując się bezpośrednio na stronie www.ingksiegowosc.pl. Spróbuj zalogować się w ten sposób.


W przypadku logowania do księgowości z poziomu Mojego ING nasi specjaliści już działają, by naprawić ten błąd jak najszybciej.

Jeśli chodzi o edycję zgód, zgody od strony ING Księgowości można edytować w zakładce Dane i ustawienia - Zgody i oświadczenia. 
O szczegóły możesz dopytać specjalistów pod numerem: 32 357 88 77. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00. 

 

 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
554
124
04-09-2015
Wiadomość 4 z 7 (4 637 wyświetleń)

Re: Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Dziwię się, że w aplikacji bankowej jest tyle bzdurnych funkcjonalności, które nic nie wnoszą, a wręcz przeszkadzają w korzystaniu z tych głównych funkcjonalności, są jakieś bezsensowne powiadomienia o nowych usługach, a to, co jest naprawdę potrzebne, przestaje działać. Przed chwilą sprawdziłem i nadal nie można się przełączyć do ING Księgowość.

Fajnie, że jest drugi sposób, ale nigdy z niego nie korzystałem, bo zaletą ING Księgowość była integracja z kontem. A teraz mam się zastanawiać jaki tam jest login i hasło... Bez sensu. Bardzo słabo.

 

 

Odpowiedz
0 Lajków
Sylwester
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
24-05-2020
Wiadomość 5 z 7 (4 616 wyświetleń)

Re: Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Przepraszamy Was za kłopoty, które występowały z dostępem do ING Księgowość. Mamy potwierdzenie, że specjaliści rozwiązali kłopot i wszystko działa już prawidłowo.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
602
127
12-04-2017
Wiadomość 6 z 7 (4 557 wyświetleń)

Re: Re.: ING Księgowość vs. spam sms vs. zgody

Dziękuję za informację i pomoc w rozwiązaniu problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Sylwester
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
1
24-05-2020
Wiadomość 7 z 7 (4 548 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy