13-03-2022 13:13
Dzień dobry,
chciałbym poruszyć temat spamowania smsami przez ING Księgowość, a gdy zgłosiłem, że tego nie chcę, to ktoś z ING bez pytania mnie o zgodę wyłączył ING Księgowość zmieniając zgody. Obecnie podczas próby uruchomienia usługi Samodzielna Księgowość mam informację, że zgody zostały wycofane i muszę je włączyć, w przeciwnym wypadku nie mogę tej usługi używać. Brakuje jednak informacji jakie zgody należy włączyć.
Najważniejsze jednak pytanie brzmi kto i na jakiej podstawie bez informowania mnie zmodyfikował zgody na moim koncie?
Sprawa jest bardzo dziwna, bo ta nieprzyjemna sytuacja rozpoczęła się od przesyłania do mnie smsów o godzinie 8 rano z prośbą o opłacenie abonamentu za usługę Samodzielna Księgowość. Rozumiem, że przesyłanie smsów z przypomnieniem jest powszechną praktyką, ale codziennie o godzinie 8 rano? To jest jednak nie w porządku. Zgłosiłem to mailowo, to odpisano mi, że nie można wyłączyć tych powiadomień i żebym usunął numer telefonu z moich danych. Pomyślałem sobie, że coś tutaj nie gra. W aplikacji są powiadomienia (do tego ustawione na godzinę 8 rano), których nie można wyłączyć, a rozwiązaniem ma być usunięcie numeru telefonu klienta z systemu?
Nie usunąłem numeru, to teraz nie mogę używać usługi. Wygląda to jak jakiś bałagan.
Niezbyt dobre działanie tej usługi i słabe wsparcie było jedną z przyczyn, dla których przestałem korzystać z pełnej usługi Samodzielnej Księgowości. Nadal jednak mam dwa konta (osobiste oraz służbowe) i chciałbym nadal korzystać z fakturowania. Proszę zatem o wyjaśnienie tej sytuacji.
Pozdrawiam,
Sylwester
13-03-2022 13:21
Teraz jest nawet lepiej, bo wyraziłem wszystkie zgody, a nadal nie mogę korzystać z usługi. Jestem bardzo zaskoczony, że tak działa bank.
Co to w ogóle jest za chaos...
13-03-2022 16:10
U mnie ta sama sytuacja, brak możliwości wejścia oraz informacja o zgodach... pytanie kto to rozwiąże i jak szybko!
14-03-2022 17:14
@Sylwester @masakra Obecnie występuje błąd w logowaniu do ING Księgowości z poziomu usługi Moje ING.
Możesz skorzystać z Fakturowania, Samodzielnej księgowości lub Biura rachunkowego w aplikacji ING Office lub logując się bezpośrednio na stronie www.ingksiegowosc.pl. Spróbuj zalogować się w ten sposób.
W przypadku logowania do księgowości z poziomu Mojego ING nasi specjaliści już działają, by naprawić ten błąd jak najszybciej.
Jeśli chodzi o edycję zgód, zgody od strony ING Księgowości można edytować w zakładce Dane i ustawienia - Zgody i oświadczenia.
O szczegóły możesz dopytać specjalistów pod numerem: 32 357 88 77. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -18:00.
14-03-2022 19:34
Dziwię się, że w aplikacji bankowej jest tyle bzdurnych funkcjonalności, które nic nie wnoszą, a wręcz przeszkadzają w korzystaniu z tych głównych funkcjonalności, są jakieś bezsensowne powiadomienia o nowych usługach, a to, co jest naprawdę potrzebne, przestaje działać. Przed chwilą sprawdziłem i nadal nie można się przełączyć do ING Księgowość.
Fajnie, że jest drugi sposób, ale nigdy z niego nie korzystałem, bo zaletą ING Księgowość była integracja z kontem. A teraz mam się zastanawiać jaki tam jest login i hasło... Bez sensu. Bardzo słabo.
15-03-2022 08:22
Przepraszamy Was za kłopoty, które występowały z dostępem do ING Księgowość. Mamy potwierdzenie, że specjaliści rozwiązali kłopot i wszystko działa już prawidłowo.
15-03-2022 13:28
Dziękuję za informację i pomoc w rozwiązaniu problemu.
Witaj,
do skorzystania z OKO Premium i z OKO Bonus Max potrzebne jest posiadanie statusu klienta Premium. Podam jakie warunki powinny być spełnione, żebyśmy wysłali zaproszenie.
Potrzebne jest spełnieni
Masz rację - jest to jeden ze sposobów, w jaki można było podejść do tego posta. Dodam, że w systemie iOS wchodzi w grę tylko ponowna instalacja aplikacji
28-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |