Odpowiedz

ING olewa swoich klientów

1. Potrzebowałem dla potrzeb banku w Kanadzie potwierdzenia autentyczności mojego podpisu, na druku który mi przysłali. W ING mi odmówili. Poszedłem do Deutsche Bank - no problem. Jestem starym klientem ING prywatnym i firmowym.

2. Potrzebowałem kilka tysięcy złotych na nowe autko dla żony. Niestety nie miałem w ING zdolności kredytowej. W Milenium chcieli mi dać dwa razy wiecej niż potrzebowałem. Jestem starym klientem ING prywatnym i firmowym.

3. Mam Meśka w ING Lease, pomyliłem jednego razu przelewy i dostali kilkaset złotych mniej niż wynosiła rata. Dostałem kilka pism na papierze z wielkim czarnym krukiem, zapłaciłem kilka karnych opłat za te pisma, płciłem odsetki od odsetek. A wystarczyło raz zadzwonić że wpłyneło za mało (jak już mi sie kiedyś zdarzyło w innej firmie leasingowej). Na moje pisemne pytanie czemu mnie tak traktują ING odpisało że taką mają procedyrę. Jestem starym klientem ING prywatnym i firmowym.

Procedury ING mi nie odpowiadają. Nie lubię być traktowany po chamsku.

PeterSłupno
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
26-01-2016
Wiadomość 1 z 5 (7 477 wyświetleń)

Re.: ING olewa swoich klientów

W końcu "Liczą się ludzie" Emotikon: Mrugający
Odpowiedz
0 Lajków
xtr
xtr
Doradca z ambicjami III
Doradca z ambicjami III icon
56
28
29-11-2015
Wiadomość 2 z 5 (7 397 wyświetleń)

Re.: ING olewa swoich klientów

miałem w ING lokaty złotówkowe, już nie mam

miałem w ING rachunek dewizowy, już nie mam

miałem w ING lokaty dewizowe, już nie mam

przez konto firmowe w ING przechodziły transakcje mojej firmy, juz nie przechodzą

 - jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie.

Odpowiedz
0 Lajków
PeterSłupno
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
1
26-01-2016
Wiadomość 3 z 5 (7 219 wyświetleń)

Re.: ING olewa swoich klientów

- podejście ING Lease podczas podpisywania umowy, jest nader miar uprzejme, elastyczne, po sfinalizowaniu leasingu (umowa z 2018r.) do dnia dzisiejszego, pojęcia nie mam kto jest opiekunem jej obsługi, z którym każą się kontaktować w razie jakichkolwiek problemów.
Niestety żeby przebić się do ludzkiego podejścia, przez ligę robotów, które mają imiona i nazwiska, trzeba mocnej psychiki, podpartej lekami (w moim przypadku) i tu trzeba podkreślić, że za uzyskaną pomoc, trzeba słono zapłacić, aktualnie proszę o wznowienie wypowiedzianej i człowiek w imieniu ING, stwierdził że pierwszej kolejności muszę oddać przedmiot leasingu, pojazd niezbędny do prowadzenia działalności i że jestem oszustem, dwukrotnie już pokrywałem wobec ING koszty takiego wznowienia-mam nadzieję, że i tym razem uda mi się, uratować miejsce pracy i zarobić ING.

Pozdrawiam serdecznie Achim Tomiczek

Odpowiedz
0 Lajków
Achim
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
05-03-2022
Wiadomość 4 z 5 (3 537 wyświetleń)

Re: Re.: ING olewa swoich klientów

@Achim Specjaliści chcą bliżej przyglądnąć się Twojej sprawie, ale w tym przypadku potrzebujemy NIP firmy lub numer Twojej umowy leasingowej.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
603
128
12-04-2017
Wiadomość 5 z 5 (3 463 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Na Twoim koncie środki są zablokowane, ponieważ bank wyraził zgodę na transakcję - taka odpowiedź zostaje wysłana do punktu, w którym płacisz. Może się zdarzyć, że takiej odpowiedni nie otrzymają, lub

...

25-04-2025
Re.: Błędne zaczytywanie danych do Profilu Zaufanego - 2 imiona

Hm... przy zakładaniu profilu informują, że:

 

"Twoje dane pobraliśmy z twojego banku. Nie możesz ich tu edytować. Jeśli chcesz je zmienić, zrób to najpierw w swoim banku."

 

i

 

"Uwaga: drugie imię musi by

...

25-04-2025
Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą?

Witam,

 

Dokonywałem płatności za hotel kartą, na stronie nie potwierdzili żadnej rezerwacji. Z konta pieniądze zniknęły. Informacja pod kwotą jest następująca "Zablokowaliśmy tę kwotę na płatność kartą

...

25-04-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy