31-07-2024 01:07
Sytuacja wygląda następująco: jakieś 3 miesiące temu dostałem komunikat w systemie transakcyjnym ING z żądaniem złożenia wyjaśnień, w jakim celu korzystam z karty kredytowej wydanej do rachunku bieżącego, mając zawieszoną działalność gospodarczą; kiedy zamierzam ją odwiesić i jaki rodzaj działalności prowadzić. Wyjaśnienia pisemnie złożyłem (odp: bieżące transakcje typu codzienne zakupy, basen, paliwo, itp... w sumie nic szczególnego a wznowić może planuję w pod koniec roku lub na początku przyszłego - zaznaczam, że mam (miałem) r-k w ING od 2008 roku więc spory czas na wypracowanie statusu rzetelnego klienta). Minął miesiąc a tu nagle wpada listem poleconym wypowiedzenie rachunku bieżącego dla DG oraz OKO (podstawa: brak możliwości stosowania środków zabezpieczenia finansowego banku czy jakoś tak...) dla DG; ok trudno się mówi, znając praktyki tego banku -choćby wyczytane na tym forum, nie było to dla mnie zaskoczeniem, z resztą jeśli wznowię działalność to mam na pęczki lepszych warunków w innych bankach. Tym niemniej prócz umowy na rachunki bankowe dla DG mam jeszcze chyba zawartą umowę na kartę kredytową, którą regularnie używam, a do tego produktu tj. KK wypowiedzenia nie otrzymałem.
Tak więc mam pytanie, bo nie chciałbym być zaskoczony brakiem dostępu do tego instrumentu finansowego np. będąc w restauracji albo na jakiejś eskapadzie - czy według praktyk ING, wypowiedzenie rachunków związanych z DG jest jednoznaczne z zamknięciem karty kredytowej?
(konto dla karty ma inny numer niż te, których dotyczyło wypowiedzenie)
Rachunki bieżący i oszczędnościowy zostały mi zamknięte 2 dni temu, zaś karta kredytowa nadal widnieje w ST i nadal mogę się nią posługiwać - pytanie tylko jak długo?
01-08-2024 08:11
01-08-2024 12:28 | Edytowano: 01-08-2024 12:30
To jakiś żart?
- Po pierwsze, chciałbym jednak pozostać anonimowy
- Pod drugie, czy potraficie odpowiedzieć na proste, zadane w tym wątku pytanie? Czyli "czy według praktyk ING, wypowiedzenie rachunków związanych z DG jest jednoznaczne z zamknięciem karty kredytowej?"
przecież wszystko dokładnie zostało opisane, więc nie ma czego sprawdzać w systemie, to nie reklamacja... zwłaszcza, że wcale nie zależy mi na likwidacji tej KK
02-08-2024 12:49
Tutaj nie jesteśmy w stanie dla Ciebie tego wyjaśnić. Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to.
02-08-2024 19:55
hm... widzę że rozmawiam z botem ;p
- a zadałem proste pytanie
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025