31-07-2024 01:07
Sytuacja wygląda następująco: jakieś 3 miesiące temu dostałem komunikat w systemie transakcyjnym ING z żądaniem złożenia wyjaśnień, w jakim celu korzystam z karty kredytowej wydanej do rachunku bieżącego, mając zawieszoną działalność gospodarczą; kiedy zamierzam ją odwiesić i jaki rodzaj działalności prowadzić. Wyjaśnienia pisemnie złożyłem (odp: bieżące transakcje typu codzienne zakupy, basen, paliwo, itp... w sumie nic szczególnego a wznowić może planuję w pod koniec roku lub na początku przyszłego - zaznaczam, że mam (miałem) r-k w ING od 2008 roku więc spory czas na wypracowanie statusu rzetelnego klienta). Minął miesiąc a tu nagle wpada listem poleconym wypowiedzenie rachunku bieżącego dla DG oraz OKO (podstawa: brak możliwości stosowania środków zabezpieczenia finansowego banku czy jakoś tak...) dla DG; ok trudno się mówi, znając praktyki tego banku -choćby wyczytane na tym forum, nie było to dla mnie zaskoczeniem, z resztą jeśli wznowię działalność to mam na pęczki lepszych warunków w innych bankach. Tym niemniej prócz umowy na rachunki bankowe dla DG mam jeszcze chyba zawartą umowę na kartę kredytową, którą regularnie używam, a do tego produktu tj. KK wypowiedzenia nie otrzymałem.
Tak więc mam pytanie, bo nie chciałbym być zaskoczony brakiem dostępu do tego instrumentu finansowego np. będąc w restauracji albo na jakiejś eskapadzie - czy według praktyk ING, wypowiedzenie rachunków związanych z DG jest jednoznaczne z zamknięciem karty kredytowej?
(konto dla karty ma inny numer niż te, których dotyczyło wypowiedzenie)
Rachunki bieżący i oszczędnościowy zostały mi zamknięte 2 dni temu, zaś karta kredytowa nadal widnieje w ST i nadal mogę się nią posługiwać - pytanie tylko jak długo?
01-08-2024 08:11
01-08-2024 12:28 | Edytowano: 01-08-2024 12:30
To jakiś żart?
- Po pierwsze, chciałbym jednak pozostać anonimowy
- Pod drugie, czy potraficie odpowiedzieć na proste, zadane w tym wątku pytanie? Czyli "czy według praktyk ING, wypowiedzenie rachunków związanych z DG jest jednoznaczne z zamknięciem karty kredytowej?"
przecież wszystko dokładnie zostało opisane, więc nie ma czego sprawdzać w systemie, to nie reklamacja... zwłaszcza, że wcale nie zależy mi na likwidacji tej KK
02-08-2024 12:49
Tutaj nie jesteśmy w stanie dla Ciebie tego wyjaśnić. Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to.
02-08-2024 19:55
hm... widzę że rozmawiam z botem ;p
- a zadałem proste pytanie
w dniu 18.12 robilem wpłate pieniedzy ok 19.10 nr wplatomatu R N E T S F 11 , kwota 900 zl , nie została zaksiegowana a bankomat przestał działać co jest z moimi środkami ?
18-12-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
12 | |
11 | |
6 | |
4 | |
4 |