31-07-2024 01:07
Sytuacja wygląda następująco: jakieś 3 miesiące temu dostałem komunikat w systemie transakcyjnym ING z żądaniem złożenia wyjaśnień, w jakim celu korzystam z karty kredytowej wydanej do rachunku bieżącego, mając zawieszoną działalność gospodarczą; kiedy zamierzam ją odwiesić i jaki rodzaj działalności prowadzić. Wyjaśnienia pisemnie złożyłem (odp: bieżące transakcje typu codzienne zakupy, basen, paliwo, itp... w sumie nic szczególnego a wznowić może planuję w pod koniec roku lub na początku przyszłego - zaznaczam, że mam (miałem) r-k w ING od 2008 roku więc spory czas na wypracowanie statusu rzetelnego klienta). Minął miesiąc a tu nagle wpada listem poleconym wypowiedzenie rachunku bieżącego dla DG oraz OKO (podstawa: brak możliwości stosowania środków zabezpieczenia finansowego banku czy jakoś tak...) dla DG; ok trudno się mówi, znając praktyki tego banku -choćby wyczytane na tym forum, nie było to dla mnie zaskoczeniem, z resztą jeśli wznowię działalność to mam na pęczki lepszych warunków w innych bankach. Tym niemniej prócz umowy na rachunki bankowe dla DG mam jeszcze chyba zawartą umowę na kartę kredytową, którą regularnie używam, a do tego produktu tj. KK wypowiedzenia nie otrzymałem.
Tak więc mam pytanie, bo nie chciałbym być zaskoczony brakiem dostępu do tego instrumentu finansowego np. będąc w restauracji albo na jakiejś eskapadzie - czy według praktyk ING, wypowiedzenie rachunków związanych z DG jest jednoznaczne z zamknięciem karty kredytowej?
(konto dla karty ma inny numer niż te, których dotyczyło wypowiedzenie)
Rachunki bieżący i oszczędnościowy zostały mi zamknięte 2 dni temu, zaś karta kredytowa nadal widnieje w ST i nadal mogę się nią posługiwać - pytanie tylko jak długo?
01-08-2024 08:11
01-08-2024 12:28 | Edytowano: 01-08-2024 12:30
To jakiś żart?
- Po pierwsze, chciałbym jednak pozostać anonimowy
- Pod drugie, czy potraficie odpowiedzieć na proste, zadane w tym wątku pytanie? Czyli "czy według praktyk ING, wypowiedzenie rachunków związanych z DG jest jednoznaczne z zamknięciem karty kredytowej?"
przecież wszystko dokładnie zostało opisane, więc nie ma czego sprawdzać w systemie, to nie reklamacja... zwłaszcza, że wcale nie zależy mi na likwidacji tej KK
02-08-2024 12:49
Tutaj nie jesteśmy w stanie dla Ciebie tego wyjaśnić. Skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING - sprawdzimy to.
02-08-2024 19:55
hm... widzę że rozmawiam z botem ;p
- a zadałem proste pytanie
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 2 | |
| 2 | |
| 2 | |
| 1 | |
| 1 |