Odpowiedz

Wypowiedzenie rachunku

Proszę o informację,dlaczego nie informują państwo o przyczynie wypowiedzenia rachunku. Nie zostało dostarczone żadne pismo z dwu miesięcznym okresem wypowiedzenia, zgodnie z państwa regulaminem. Ponadto od tygodnia nie potrafią państwo przeksięgować środków z wypowiedzianego konta w Euro. Przeksięgowali państwo pieniądze na rachunek techniczny. Zablokowali państwo bez podstawnie konto PLN. Będąc za granica jedyny kontakt z państwem to przez czat. Reklamacja zgłoszona , na jej rozpatrzenie mam czekać 30 dni. W jako sposób państwo traktują swoich klientów. Piszę tutaj bo nie mają państwo Rzecznika Klienta jak większość banków w Polsce. Mam nadziej, że ktoś w końcu zainteresuje się powyższym tematem.
Odpowiedz
0 Lajków
josueminsime
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-07-2021
Wiadomość 1 z 5 (4 269 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie rachunku

Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak przez forum Społeczność nie sprawdzimy szczegółów. Dobrze, że nam to zgłosiłaś i złożyłaś reklamację. Proszę, podaj jej numer - przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (4 225 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie rachunku

008090/072021

026450/062021

Dziękuję 😊
Odpowiedz
0 Lajków
josueminsime
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-07-2021
Wiadomość 3 z 5 (4 220 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie rachunku

Wysłałam prośbę o jak najszybsze załatwienie sprawy. Sprawdzimy co będziemy mogli zrobić. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
177
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (4 203 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie rachunku

@josueminsime Prosimy o sprawdzenie Wiadomości w bankowości Moje ING. Powinna już dotrzeć odpowiedź na zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
799
173
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (3 947 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Konieczność ponownej aktywacji aplikacji

U mnie wystąpiła ta sama sytuacja co u AleKre1995. Otwierając aplikację z rana wszystko było w porządku, jednak kolejnym razem - około 10:45 pojawił się widok "Aktywuj aplikację lub załóż konto bankow

...

30-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

A czy jest szansa zobaczyć obecną "ścieżkę rozwoju" aplikacji? kiedy nawet na kilka miesięcy do przodu można było zobaczyć co przed nami. 

 

Kto obecnie jest menadzerem spełeności? da się to jakoś reani

...

29-03-2025
Re: Brak możliwości wyboru konta głównego

Na ten moment nie planujemy zmian w tym zakresie, natomiast przekazałam Twoją sugestię do specjalistów 😊

29-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy