Odpowiedz

Wypowiedzenie rachunku

Proszę o informację,dlaczego nie informują państwo o przyczynie wypowiedzenia rachunku. Nie zostało dostarczone żadne pismo z dwu miesięcznym okresem wypowiedzenia, zgodnie z państwa regulaminem. Ponadto od tygodnia nie potrafią państwo przeksięgować środków z wypowiedzianego konta w Euro. Przeksięgowali państwo pieniądze na rachunek techniczny. Zablokowali państwo bez podstawnie konto PLN. Będąc za granica jedyny kontakt z państwem to przez czat. Reklamacja zgłoszona , na jej rozpatrzenie mam czekać 30 dni. W jako sposób państwo traktują swoich klientów. Piszę tutaj bo nie mają państwo Rzecznika Klienta jak większość banków w Polsce. Mam nadziej, że ktoś w końcu zainteresuje się powyższym tematem.
Odpowiedz
0 Lajków
josueminsime
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-07-2021
Wiadomość 1 z 5 (5 242 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie rachunku

Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak przez forum Społeczność nie sprawdzimy szczegółów. Dobrze, że nam to zgłosiłaś i złożyłaś reklamację. Proszę, podaj jej numer - przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 2 z 5 (5 198 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie rachunku

008090/072021

026450/062021

Dziękuję 😊
Odpowiedz
0 Lajków
josueminsime
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
2
0
08-07-2021
Wiadomość 3 z 5 (5 193 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie rachunku

Wysłałam prośbę o jak najszybsze załatwienie sprawy. Sprawdzimy co będziemy mogli zrobić. 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (5 176 wyświetleń)

Re: Wypowiedzenie rachunku

@josueminsime Prosimy o sprawdzenie Wiadomości w bankowości Moje ING. Powinna już dotrzeć odpowiedź na zgłoszenie. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
807
176
04-09-2015
Wiadomość 5 z 5 (4 920 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Powrót do starego wyglądu bankowości - AKTUALNA TO STRZAŁ W KOLANO!

Witam,

Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny

...

11-12-2025
Spłata kredytu hipotecznego

Dzień dobry,

 

Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c

...

09-12-2025
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy