08-07-2021 23:21
09-07-2021 23:34
Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak przez forum Społeczność nie sprawdzimy szczegółów. Dobrze, że nam to zgłosiłaś i złożyłaś reklamację. Proszę, podaj jej numer - przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji.
10-07-2021 00:24
10-07-2021 06:22
Wysłałam prośbę o jak najszybsze załatwienie sprawy. Sprawdzimy co będziemy mogli zrobić.
30-07-2021 19:45
@josueminsime Prosimy o sprawdzenie Wiadomości w bankowości Moje ING. Powinna już dotrzeć odpowiedź na zgłoszenie.
biorą 2 ostatnie lata + kwartał bieżącego.
Martyna, you are useless.
29-03-2024A i zapomniałem dopisać, jak będziesz w oddziale to koniecznie na miejscu upewnij się czy odblokowali dostęp. Bo ja się musiałem wracać i wszystko zajęło blisko 2 godziny.
29-03-2024Niestety w ING to częsta praktyka, blokują za byle co, ja i moja rodzina mieliśmy blokady m.in za instalacje aplikacji moje ING po raz pierwszy. Najlepsze, że tłumaczyli się tym, że nastąpiła instalac
... 29-03-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |