08-07-2021 23:21
09-07-2021 23:34
Chciałabym to dla Ciebie wyjaśnić, jednak przez forum Społeczność nie sprawdzimy szczegółów. Dobrze, że nam to zgłosiłaś i złożyłaś reklamację. Proszę, podaj jej numer - przekażemy prośbę o pilne rozpatrzenie Twojej reklamacji.
10-07-2021 00:24
10-07-2021 06:22
Wysłałam prośbę o jak najszybsze załatwienie sprawy. Sprawdzimy co będziemy mogli zrobić.
30-07-2021 19:45
@josueminsime Prosimy o sprawdzenie Wiadomości w bankowości Moje ING. Powinna już dotrzeć odpowiedź na zgłoszenie.
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |