31-12-2019 13:54
Kiedy będą dostępne przelewy z weryfikacją konta odbiorcy na tak zwanej białej liście (Wykaz podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT)?
Obowiązek weryfikacji kont odbiorcy wchodzi od 01 stycznia 2020 r. - konkurencja już udostępniła klientom możliwość automatycznej weryfikacji zarówno w dniu wpisywania przelewu jak i w dniu realizacji.
02-01-2020 08:55
Weryfikacja automatyczna to usługa dodatkowa, która nie musi być udostępniana przez banki. Jeśli coś się u nas zmieni, na pewno będziemy o tym informować
02-01-2020 09:33
Rozumiem że bank ING wdraża tylko to do czego jest zmuszony przez ustawodawcę, lub nowy "lepszy" interfejs, ewentualnie to co jest wygodne dla banku - a jak można zrobić coś co realnie ułatwi obsługę klientom to usłyszymy "to usługa dodatkowa, która nie musi być udostępniana przez banki".
03-01-2020 07:23
Przykro nam, że tak uważasz. Przyglądamy się nowym rozwiązaniom i nie mówimy nie automatycznej weryfikacji Na ten moment, nie mamy jednak bardziej szczegółowych informacji.
08-01-2020 14:08
Wracam z nowymi informacjami Udostępniliśmy w module fakturowym ING, narzędzie pozwalające na weryfikację konta kontrahenta wobec "Białej listy". Użytkownik ma taką możliwość zarówno z poziomu zlecania płatności za konkretną fakturę do Mojego ING, jak i z poziomu danych kontrahenta.
Oprócz tego, można skorzystać z możliwości sprawdzenia statusu VAT swojego kontrahenta - zarówno z poziomu wystawionej faktury, jak i danych kontrahenta:
Więcej informacji o zmianach w ING Księgowość udostępniliśmy na naszej stronie.
24-04-2021 00:09
Witam
Czy coś zmieniło się w tej kwestii? Chodzi o to czy można dokonać automatycznej weryfikacji z białą listą wprost z bankowości a nie poprzez osobne moduły jak księgowość? Księgowość prowadzę w innym miejscu i z powodu tylko tej opcji nie mam zamiaru tego zmieniać, wygodniej może okazać się zmienić bank.
Zależy mi na automatycznej weryfikacji numeru konta podczas dokonywania przelewów.
25-04-2021 14:25 | Edytowano: 25-04-2021 14:25
Dziękujemy za Twoją sugestię, skierowałam ją do odpowiedniego zespołu. Na ten moment nie wprowadziliśmy żadnych zmian. Jeśli w przyszłości będziemy chcieli udostępnić taką możliwość, poinformujemy o tym.
Damian
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
21 | |
10 | |
8 | |
7 | |
6 |