31-12-2019 13:54
Kiedy będą dostępne przelewy z weryfikacją konta odbiorcy na tak zwanej białej liście (Wykaz podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT)?
Obowiązek weryfikacji kont odbiorcy wchodzi od 01 stycznia 2020 r. - konkurencja już udostępniła klientom możliwość automatycznej weryfikacji zarówno w dniu wpisywania przelewu jak i w dniu realizacji.
02-01-2020 08:55
Weryfikacja automatyczna to usługa dodatkowa, która nie musi być udostępniana przez banki. Jeśli coś się u nas zmieni, na pewno będziemy o tym informować
02-01-2020 09:33
Rozumiem że bank ING wdraża tylko to do czego jest zmuszony przez ustawodawcę, lub nowy "lepszy" interfejs, ewentualnie to co jest wygodne dla banku - a jak można zrobić coś co realnie ułatwi obsługę klientom to usłyszymy "to usługa dodatkowa, która nie musi być udostępniana przez banki".
03-01-2020 07:23
Przykro nam, że tak uważasz. Przyglądamy się nowym rozwiązaniom i nie mówimy nie automatycznej weryfikacji Na ten moment, nie mamy jednak bardziej szczegółowych informacji.
08-01-2020 14:08
Wracam z nowymi informacjami Udostępniliśmy w module fakturowym ING, narzędzie pozwalające na weryfikację konta kontrahenta wobec "Białej listy". Użytkownik ma taką możliwość zarówno z poziomu zlecania płatności za konkretną fakturę do Mojego ING, jak i z poziomu danych kontrahenta.
Oprócz tego, można skorzystać z możliwości sprawdzenia statusu VAT swojego kontrahenta - zarówno z poziomu wystawionej faktury, jak i danych kontrahenta:
Więcej informacji o zmianach w ING Księgowość udostępniliśmy na naszej stronie.
24-04-2021 00:09
Witam
Czy coś zmieniło się w tej kwestii? Chodzi o to czy można dokonać automatycznej weryfikacji z białą listą wprost z bankowości a nie poprzez osobne moduły jak księgowość? Księgowość prowadzę w innym miejscu i z powodu tylko tej opcji nie mam zamiaru tego zmieniać, wygodniej może okazać się zmienić bank.
Zależy mi na automatycznej weryfikacji numeru konta podczas dokonywania przelewów.
25-04-2021 14:25 | Edytowano: 25-04-2021 14:25
Dziękujemy za Twoją sugestię, skierowałam ją do odpowiedniego zespołu. Na ten moment nie wprowadziliśmy żadnych zmian. Jeśli w przyszłości będziemy chcieli udostępnić taką możliwość, poinformujemy o tym.
Damian
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
3 | |
3 |