31-12-2019 13:54
Kiedy będą dostępne przelewy z weryfikacją konta odbiorcy na tak zwanej białej liście (Wykaz podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT)?
Obowiązek weryfikacji kont odbiorcy wchodzi od 01 stycznia 2020 r. - konkurencja już udostępniła klientom możliwość automatycznej weryfikacji zarówno w dniu wpisywania przelewu jak i w dniu realizacji.
02-01-2020 08:55
Weryfikacja automatyczna to usługa dodatkowa, która nie musi być udostępniana przez banki. Jeśli coś się u nas zmieni, na pewno będziemy o tym informować
02-01-2020 09:33
Rozumiem że bank ING wdraża tylko to do czego jest zmuszony przez ustawodawcę, lub nowy "lepszy" interfejs, ewentualnie to co jest wygodne dla banku - a jak można zrobić coś co realnie ułatwi obsługę klientom to usłyszymy "to usługa dodatkowa, która nie musi być udostępniana przez banki".
03-01-2020 07:23
Przykro nam, że tak uważasz. Przyglądamy się nowym rozwiązaniom i nie mówimy nie automatycznej weryfikacji Na ten moment, nie mamy jednak bardziej szczegółowych informacji.
08-01-2020 14:08
Wracam z nowymi informacjami Udostępniliśmy w module fakturowym ING, narzędzie pozwalające na weryfikację konta kontrahenta wobec "Białej listy". Użytkownik ma taką możliwość zarówno z poziomu zlecania płatności za konkretną fakturę do Mojego ING, jak i z poziomu danych kontrahenta.
Oprócz tego, można skorzystać z możliwości sprawdzenia statusu VAT swojego kontrahenta - zarówno z poziomu wystawionej faktury, jak i danych kontrahenta:
Więcej informacji o zmianach w ING Księgowość udostępniliśmy na naszej stronie.
24-04-2021 00:09
Witam
Czy coś zmieniło się w tej kwestii? Chodzi o to czy można dokonać automatycznej weryfikacji z białą listą wprost z bankowości a nie poprzez osobne moduły jak księgowość? Księgowość prowadzę w innym miejscu i z powodu tylko tej opcji nie mam zamiaru tego zmieniać, wygodniej może okazać się zmienić bank.
Zależy mi na automatycznej weryfikacji numeru konta podczas dokonywania przelewów.
25-04-2021 14:25 | Edytowano: 25-04-2021 14:25
Dziękujemy za Twoją sugestię, skierowałam ją do odpowiedniego zespołu. Na ten moment nie wprowadziliśmy żadnych zmian. Jeśli w przyszłości będziemy chcieli udostępnić taką możliwość, poinformujemy o tym.
Damian
Mam ten sam problem. Jak to rozwiązać?
24-11-2024Witam,
mam podobnie, podczas próby aktywacji aplikacji wszystko przebiega prawidłowo aż do przyjścia smsa z kodem i po jego wpisaniu do aplikacji pojawia się ekran na wpisanie kodu przekazanego przez p
... 24-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
19 | |
12 | |
6 | |
5 | |
4 |