29-08-2017 12:03
Witam,
posiadam wraz z żoną(współwłaścicielka) konto komfort, choć żona teoretycznie wszystko może zrobić co jest związana z prowadzeniem rachunku to wiąże się to zawsze z wizytą w oddziele, chociażby wyrobienie karty, zmiana dowodu itp. Jedną z przyczyn która nas skłoniła do założenia konta komfort jest właśnie możliwość posiadania współwłaściciela rachunku, może by tak wprowadzić obsługę (pożyczki, karty, ustawienia) współwłaściciela w bankowości internetowej, od razu konto komfort zrobiło by się atrakcyjniejsze.
30-08-2017 10:48
Wystarczy, że Twoja żona wyrobi sobie w dowolnym oddziale banku bezpłatny dostęp do bankowości elektronicznej. Posiadając własny login użytkownika żona będzie miała dostęp do wszystkich wspólnych produktów bankowych oraz będzie mogła zmieniać samodzielnie dane takie jak seria i numer dokumentu tożsamości czy też adres korespondencyjny. Pozwoli jej to również skorzystać z nowych produktów i usług w naszym banku.
18-09-2017 07:49
Co nie zmienia faktu, że mając dostęp, własny login, do bankowości internetowej, nie będzie wspólnej obsługi na przykład poprzez łączenie rachunków walutowych z posiadanymi kartami do rachunku podstawowego. Tylko osoba, która założy taki rachunek i posiada kartę może ją połączyć. Drugi współwłaściciel już tego nie zrobi. Spory minus na fajnym produkcie.
19-09-2017 08:28
Usługę bankowości internetowej wydajemy imiennie. Tylko osoba, dla której usługa została wydana, może się zalogować i dokonywać zmian online.
20-09-2017 07:33
Mamy wspólny rachunek PLN i karty do niego.
Założyłem konto walutowe. Chciałbym aby i ono było współdzielone (pełnomocnictwo) i można było korzystać z niego płacąc obiema kartami.
Jestem pełnomocnikiem do konta. Jednocześnie mam dostęp do kart tej osoby, mogę nimi zarządzać. W przypadku "zastrzeżenia" jest to może i dobre rozwiązanie, w przypadku jakiego incydentu, mogę na jej prośbę na przykład zastrzec ją. Ale czy będąc pełnomocnikiem mogę zmieniać jej limity na karcie? Tutaj mamy tak wielki zakres uprawnień, a w przypadku wspólnego konta (patrzę na to ogólnie, jako my - bank, a nie jeden rachunek, dlatego zdecydowaliśmy się na Komfort), więc postanawiamy założyć konto w Euro i podpiąć karty aby były "wielowalutowe". Nie można tego zrobić.
21-09-2017 08:42
Możesz zmienić limit transakcyjny na karcie pełnomocnika lub współposiadacza, dzwoniąc na naszą infolinię. Dziękujemy za sugestie, dotyczącą podpinania kart do rachunków. Obecnie, może to zrobić każdy w swojej usłudze, dla swojej karty.
25-09-2017 07:33
AgnieszkaS pisze:[...] sugestie, dotyczącą podpinania kart do rachunków. Obecnie, może to zrobić każdy w swojej usłudze, dla swojej karty.
Żona widzi rachunek walutowy. Ale swojej karty, która ma do naszego wspólnego konta ROR nie może podpiąć.
26-09-2017 07:43
@Konto usunięte Faktycznie, pełnomocnik do konta walutowego nie może go podpiąć pod swoją kartę.
Rozwiązaniem w Waszym przypadku byłaby zmiana konta walutowego z indywidualnego na wspólny. Wtedy każdy ze współwłaścicieli będzie mógł podpiąć to konto do swojej karty Visa.
Zmiany możecie dokonać w najbliższym oddziale naszego banku.
26-09-2017 07:53
Czyli zmiana z Pełnomocnika na Wspólnika, a co za tym idzie wizyta w oddziale.
Wydawało mi się, że dla Komfortu będzie można takie rzeczy załatwiać online.
Byliśmy raz w oddziale, załatwiliśmy formalności. Chcemy wspólne konto walutowe z podpiętymi kartami. Zapada wewnętrzna decyzja. Jedna z osób loguje się, przechodzi procedurę założenia rachunku, wskazuje współwłaściciela i temat zamknięty.
Pytanie teraz czy to ograniczenia systemu czy względy formalne (prawne) zabraniają takiego działania.
27-09-2017 07:32
Decydując się na przekształcenie konta we wspólne wymagana jest wizyta w oddziale banku, ponieważ należy zmienić formę zawartej umowy. Przez bankowość internetową nie ma takiej możliwości.
--------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
23 | |
12 | |
8 | |
7 | |
6 |