27-09-2017 07:37
Dziękuje za informacje. Odwiedzimy przy najbliższej okazji.
Trochę szkoda, że forma umowy nie jest wybierana przy zakładaniu rachunku (kolejny, wielowalutowy) i nie są w tym przypadku honorowane kody autoryzacyjne obu osób jako zgoda na jego założenie.
Pierwszy użytkownik (właściciel 1) zakłada konto, wybiera czy indywidualne lub wspólne (zależne od pierwszej, podstawowej umowy), wyraża zgody i autoryzuje umowę.
Jeżeli wybrał wspólne to konto jest nieaktywne do chwili aż druga osoba po zalogowaniu otrzyma informacje o nowym koncie i również je autoryzuje kodem jednorazowym.
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025